Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg nærmer meg 40 år, og har fått de første rynkene/linjene. De som plager meg mest er de som kommer rundt munnen, og da særlig på overleppa...:/ Til nå har jeg brukt litt forskjellig, både billige og dyre varianter, alt fra apotekvarer til MD Formulations, men tiden er vel overmoden for noe med antirynke-effekt, gjerne noe som også reduserer det som har kommet. Kjøpte Dermalogica sin Skin smoothing cream, men den har ikke gjort noe særlig for meg. Jeg har normal til tørr hud, er ikke særlig plaget av urenheter. Jeg vet at det beste sannsynligvis hadde vært å oppsøke hudpleier og fått anbefalt produkter tilpasset min hud. Slike tilbud finnes dessverre ikke her jeg bor. Derfor håper jeg det finnes noen voksne damer her med gode erfaringer som de vil dele med meg:) Jeg har til nå nøyet meg med rens, dag- og nattkrem. Er det noe mer man bør bruke? Hva med serum?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jan Marini er et merke mange med voksen hud er fornøyd med.

AnonymBruker
Skrevet

Mitt beste tips er egentlig å bruke en fuktighetskrem med solfaktor, i tillegg til å holde deg unna solen og solarium.

• Liker 2
Skrevet

Dytter litt på denne, jeg... Er det ingen som har noen konkrete tips til voksne damer? Jan Marini er nevnt - hvor får man tak i den? Har sett litt på i.d. og M.D. men syns de er dyre å investere i hvis de ikke er noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...