AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #1 Skrevet 5. mai 2012 Hvor tok dere foto i forbinnelse med bryllupet? Hadde dere med forlovere til fotografering? Vi skal gifte oss i Nordstrand kirke og trenger tips til hvor det kan være fint å ta bilder utendørs. Må vel ha en backup inne og, om dårlig vær..
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #2 Skrevet 7. mai 2012 Hvor tok dere foto i forbinnelse med bryllupet? Hadde dere med forlovere til fotografering? Vi skal gifte oss i Nordstrand kirke og trenger tips til hvor det kan være fint å ta bilder utendørs. Må vel ha en backup inne og, om dårlig vær.. Har ikke giftet meg ennå, og dermed heller ikke tatt bilder, men har litt lokalkunnskap. Det er egentlig mange steder i området hvor det kan være fint å ta bilder, men få steder som er usjenert med tanke på "tilskuere". (Og jeg aner ingenting om hvor praktisk eller upraktisk det måtte være å ta bilder på de stedene jeg foreslår, nå tenker jeg kun estetikk ) Hvis jeg ikke husker helt feil, så er det vel faktisk ganske pent utenfor Nordstrand kirke? Er ingen kirkegjenger, men mener jeg har vært i den kirken i begravelse en gang. Personlig har jeg en forkjærlighet for den flotte uteplassen ved "Utsikten Café" i Kongsveien (litt ovenfor BI Sjømansskolen). Der er det vakkert, med fantastisk utsikt utover fjorden og ned mot Sjømannsskolen! (Men også ofte mye mennesker der) Eller så er jo både BI Sjømannsskolen og Ekebergrestauranten fine lokasjoner. Nordseter Gård på Kastellet er en fin plass. Også oppe på Ekeberg, ved minigolfbanen/Søylehuset kafé er det jo flott, men igjen - alltid mye folk. Ved Østensjøvannet er det noen fine steder (da nærmer vi oss Bryn). Det finnes egentlig utrolig mange fine steder - men man må antakelig tåle litt tilskuere. Ved Østmarksetra er det også fint, men det blir strengt tatt ikke helt i nærheten lenger (er ved Oppsal omtrent) Innendørs, der har jeg ikke mange forslag gitt... Men jeg vil tro dere bruker en lokal fotograf, som både har svært god kunnskap om fine lokasjoner utendørs i området - og som har studio dere kan ta innendørs bilder i?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #3 Skrevet 7. mai 2012 Jeg glemte HELT av Nordre Skøyen Hovedgård, som har fantastiske omgivelser å ta bilder i når det er finvær! Men igjen - det er ikke akkurat helt i nærområdet, men heller ikke veldig langt unna (mellom Bryn og Oppsal, på en måte).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå