AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #1 Skrevet 5. mai 2012 Jeg er en 22 år gammel jente, veier 55kg og er 164 høy. Er slank i utgangspunktet, men jeg ønsker å stramme opp litt og få litt muskler! Ikke noe bodybuilder, men få en fit kropp! Jeg går ikke på treningssenter, men liker godt å sykle og jogge. Prøver å gjøre dette 3 ganger i uka. Jeg er heller ikke så flink til å spise sunt. Jeg putter i meg sjokolade når jeg føler for det osv. Jeg er litt "blank" på hva jeg burde spise etter trening feks og hvilke treningsmetoder jeg bør benytte meg av. Hvordan trener dere i løpet av en uke? Hva spiser dere i løpet av dagen? KOM MED TIPS TIL EI SOM ØNSKER Å FORANDRE PÅ LIVSSTILEN!
Gjest snoopy_93 Skrevet 5. mai 2012 #2 Skrevet 5. mai 2012 Jeg er 167 og veier rundt 40 - 52 (alt etter som hvor i syklusen jeg er faktisk) Vanligvis trener jeg zumba to ganger i uka og det er en zumba time på 45minutter og en på 90minutter om jeg ikke tar feil. Trener også litt styrke, men apparatene jeg liker best er det en eller annen fjortiss som har giftet seg med - så jeg får ikke brukt de. (Tar ellers; sit-ups, push-ups, knebøy, litt manualer osv) I løpet av en dag spiser jeg; Frokost/lunsj: en baguett ELLER tre grove brødskiver med noe pålegg på. Middag: Alt fra spagetti til brødskiver. Et tips er å velge grovt brød, grov spagetti osv da fiber gir fylde til tarmene og du er mett lengre. jeg gikk ned litt i vekt bare ved å bytte brød og jogge i 15-20 min hver dag. Håper svaret mitt gav deg noe (Er virkelig fjern for tiden)
vogue90 Skrevet 5. mai 2012 #3 Skrevet 5. mai 2012 Jeg trener styrke tre ganger i uken og går i snitt en halv time rask tur hver dag (noen dager mer, noen dager ingenting.) Jeg spiser havregrøt med cottage cheese eller proteinpulver + en håndfull nøtter til frokost, knekkebrød eller speltlomper med proteinrikt pålegg (1 pakke kyllingpålegg) + en håndfull nøtter til lunch eller salat med for eksempel kylling og avocado + en bit grov baguette. Mellom er enten skyr/kesam/cottage cheese med nøtter, frukt og proteinshake ol, kaffe latte osv. Middag er som regel kylling eller fisk, ris og grønnsaker. Kveldsmat er det samme som lunch eller mellommåltid. De dagene jeg trener spiser jeg litt mer enn ellers. Det står mye nyttig om kosthold på fitnessbloggen.no og myrevolution.com
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #4 Skrevet 5. mai 2012 Jeg er 167 og veier rundt 40 - 52 (alt etter som hvor i syklusen jeg er faktisk) Vanligvis trener jeg zumba to ganger i uka og det er en zumba time på 45minutter og en på 90minutter om jeg ikke tar feil. Trener også litt styrke, men apparatene jeg liker best er det en eller annen fjortiss som har giftet seg med - så jeg får ikke brukt de. (Tar ellers; sit-ups, push-ups, knebøy, litt manualer osv) I løpet av en dag spiser jeg; Frokost/lunsj: en baguett ELLER tre grove brødskiver med noe pålegg på. Middag: Alt fra spagetti til brødskiver. Et tips er å velge grovt brød, grov spagetti osv da fiber gir fylde til tarmene og du er mett lengre. jeg gikk ned litt i vekt bare ved å bytte brød og jogge i 15-20 min hver dag. Håper svaret mitt gav deg noe (Er virkelig fjern for tiden) Har du spiseforstyrrelser? 2
Gjest *Maja* Skrevet 5. mai 2012 #5 Skrevet 5. mai 2012 Jeg er en 22 år gammel jente, veier 55kg og er 164 høy. Er slank i utgangspunktet, men jeg ønsker å stramme opp litt og få litt muskler! Ikke noe bodybuilder, men få en fit kropp! Jeg går ikke på treningssenter, men liker godt å sykle og jogge. Prøver å gjøre dette 3 ganger i uka. Jeg er heller ikke så flink til å spise sunt. Jeg putter i meg sjokolade når jeg føler for det osv. Jeg er litt "blank" på hva jeg burde spise etter trening feks og hvilke treningsmetoder jeg bør benytte meg av. Hvordan trener dere i løpet av en uke? Hva spiser dere i løpet av dagen? KOM MED TIPS TIL EI SOM ØNSKER Å FORANDRE PÅ LIVSSTILEN! Jeg jogger 4-5 ganger i uka mellom 4-5 mil. Trener i tillegg yoga og pilates. Jeg spiser mye egg, kylling, karbonadedeig, Ryvita, ananas, tomater, solsikkeolje, kokos melk, grove kornprodukter ett. Rett etter trening drikker jeg alltid et stort glass sjokomelk og etterpå (når jeg har dusjet etc)spiser jeg et par egg med Ryvita og kokt skinke. Treningsmengde kommer an på utgangspunktet ditt. Hvordan er formen din per idag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå