Gå til innhold

venner?!

hallingbrud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare en liten tanke...

Vi "kjenner" hverandre ganske godt nå. Men tror dere noen av oss ville blitt venner utenom forumet?

Selv tror jeg vi er så forskjellige at vi neppe ville likt hverandre i det hele tatt.

Er ikke det litt snålt?! At vi allikevel har så god tone her inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror noen hadde blitt perlevenner, mens andre nesten ikke hadde vært på talefot. Naturlig nok siden vi er ganske mange her inne, med ganske forskjellige bakgrunner :wink:

Skrevet

Er ikke så rart at tonen her inne er god, vi brenner jo for det samme (bryllup) :D

Skrevet

Har blitt godt kjent med flere, og har funnet flere gode nye venner.

Fant bl a naboen her inne.... :ler:

Skrevet

Det er nok noen her ja, som kunne jeg godt kunne blitt venner med utenom forumet! Har kontakt med noen på mail og sms :wink:

Skrevet

Tror nok godt jeg kunne blitt venner med flere her. Føler jeg kjenner noen her inne litt pg.a mail (Junibrud og Jens), og det er koselig. Men saken er jo den at de fleste her inne hadde aldri møttes i RL fordi vi bor forskjellige steder. Jeg er ikke den som blir venner med folk jeg ser på butikken, jeg er faktisk ike så god til å bli venner med folk - de fleste vennene mine har jeg hatt lenge. Så om jeg hadde møtt en fra kg, som jeg ikke ante var kg-brud, hadde jeg nok aldri oppdaget det :roll:

Skrevet

Tror mange finner nye venner her inne jeg..Jeg har kontakt med ei her inne på mail og har besøkt henne..Må si vi er like... :D

Skrevet
Er ikke så rart at tonen her inne er god' date=' vi brenner jo for det samme (bryllup) :D[/quote']

Vanskelig etter man blir gift kanskje? Kan ein leve på bryllupet og ha det som tema kvar gong ein snakkar saman?

Gjest Moonshadow
Skrevet

Ikke alle her inne har vel gifteplaner med det første vel??

Gjest Moonshadow
Skrevet

Kanskje akkurat inne på denne tråden da :oops: Trodde jeg var inne på et helt annet emne :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...