AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #21 Skrevet 5. mai 2012 Det blir for lett å skylde på misunnelse. Det finnes flere brukere som blir både sett og hørt uten at de blir beskyldt for å være med i en klikk. Flere eksempler ble nevnt i den evig lange tråden.
Yme Skrevet 6. mai 2012 #22 Skrevet 6. mai 2012 Herlighet, bli nå ferdig med dette, da. Alle skjønner hva som menes, men noen må bare kverulere og nekter å gi seg. Finn på noe annet. Ja, det er SÅ forferdelig når folk er løsningsorienterte, isteden for å bare ville slenge dritt. Vi lynsjer Katten, det dildotrynet!
mysan Skrevet 6. mai 2012 #23 Skrevet 6. mai 2012 Det Belle Gunnes forklarer her, tror jeg kan ha mye sannhet i seg. Jeg satt også som ny og så på de veletablerte for noen år siden. Jeg følte ikke at de var en klikk og at jeg ble holdt utenfor, men jeg så at de hadde mye internt som jeg ikke var en del av og som jeg ikke turde stupe inn i, så jeg nærmet meg bare forsiktig. Nå ligger det ikke i min natur å legge skylda på andre hvis JEG føler meg utenfor, men det vet jeg av erfaring at mange gjør. Siden ble jeg jo selv beskyldt for å tilhøre en klikk/klikken, og på et tidspunkt ble jeg til og med beskyldt for å være alfahunnen her inne, og ikke med positivt fortegn for å si det sånn. Det svaret du gir Belle Gunnes her, er meningsløst, og viser ikke at hun forsvarer seg, men at du gjør det.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #24 Skrevet 6. mai 2012 Katten. Til å ha pause, så bor du faen meg her, praktisk talt.
mysan Skrevet 6. mai 2012 #26 Skrevet 6. mai 2012 Det er ikke så lett å ta pause, skal jeg si dere. Jeg har prøvd mange ganger før jeg endelig klarte det. Litt som å slutte og røyke. Jeg måtte prøve det noen ganger før det gikk også.
mysan Skrevet 6. mai 2012 #28 Skrevet 6. mai 2012 Bare hyggelig, Belle. Til opplysning har jeg nå "klikket" på plusstegnet på samtlige av innleggene dine i denne debatten, så antakelig tilhører vi nå samme klikk.
Gjest Ludovie Skrevet 6. mai 2012 #29 Skrevet 6. mai 2012 17 sider med diskusjon i den andre tråden, med mange og gode forklaringer, og fortsatt tror noen at hovedproblemet for de som kritiserer klikking er misunnelse? Det er mulig du er misunnelig, men det er ikke jeg. Jeg tror faktisk at det for noen få av dem som kritiserer klikking eller hva man enn skal kalle det, dreier det seg om misunnelse og smålighet. De føler seg litt utenfor, og slenger derfor med leppa, gjerne som AB, og gjerne med personangrep. Og det er lit synd/teit. For flesteparten - meg f.eks., og tydeligvis også deg, har dette ikke noe som helst med saken å gjøre. Samtidig tror jeg at noen få (merk at jeg skriver noen få her) av dem som blir beskyldt for klikking blir veldig stolte av dette, og føler at de er "en av de kule". Dermed forsvarer de oppførselen sin og gjør narr av problemstillingen og kritikken i stedet for å diskutere saklig. Dette er også litt teit. Disse to tingene er vel noe av det som bidrar til at tråder om klikking blir så lange, og dessuten at de blir kroneksempler på fenomenet/oppførselen som kritiseres i hovedinnlegget.
Sinner Skrevet 6. mai 2012 #30 Skrevet 6. mai 2012 Eh, jeg så bare undertittelen om at du kan lage klikkelyder med penisen din og der kobla jeg ut. Legg ut et lydspor. 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 6. mai 2012 #31 Skrevet 6. mai 2012 Bare hyggelig, Belle. Til opplysning har jeg nå "klikket" på plusstegnet på samtlige av innleggene dine i denne debatten, så antakelig tilhører vi nå samme klikk. Ja vi gjør nok det, da jeg bare måtte plusse på deg og. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå