AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #1 Del Skrevet 5. mai 2012 Jeg bruker selvbruning ca 1 gang i uken. Får en veldig fin og jevn farge, bortsett fra på hendene. Må jo nesten smøre inn hendene også, så jeg ikke er hvitere på hendene enn resten av kroppen. Men hvordan gjør dere dette? Pleier å få mange skiller på hendene, og det ser bare ikke bra ut. Inne går det fint, men ute i dagslys er det helt grufullt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 5. mai 2012 #2 Del Skrevet 5. mai 2012 Er vel bare å slutte å ta selvbruning og ta sol i stede? Da får du ikke stygge hender Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantasi Skrevet 5. mai 2012 #3 Del Skrevet 5. mai 2012 Har gjort noen blemmer der selv, ser grusomt ut Det jeg gjør er at jeg vasker hendene etter at jeg har påført selvbruning på resten av kroppen, så påfører jeg bittelitt selvbruning, gjerne utblandet med bodylotion, på hendene, da oppå hendene og smører godt utover, men passer på å smøre ekstra godt utover mellom fingrene så jeg slipper skille. Deretter har jeg en fuktig håndduk som jeg tørker av håndflatene i. Når jeg blander det ut med bodylotion så blir det så utvannet at jeg slipper skillene mellom fingrene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #4 Del Skrevet 5. mai 2012 Før selvbruning er det viktig å smøre hendene supergodt inn med masse handkrem/bodylotion, det minsker skjolder. Jeg pleier å bruke engangshansker til å smøre inn kroppen, og smører ned cirka til håndleddene. Så tar jeg av hanskene, og bruker enten en svamp/pensel/bare en finger til å påføre selvbruningen på hendene. Arbeid godt med å jevne ut overganger. Du kan også blande inn litt bodylotion, så blir det mer utjevnet. Evt. kan du jo også bruke en selvbruningsspray som du bruker bare på hendene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå