Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg liker god, gammel klassisk rock til vanlig.

Men Bjørn Eidsvåg finner jeg veldig fengende :)

Any takers :rodmer:

Helt utenom det jeg vanligvis liker, men det er ett eller annet der :tommelsmil:

Har du en låt du absolutt elsker over allt annet?

Hvilken er det og legg gjerne ved klipp :)

Endret av eplebanan
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo.. Liker veldig godt musikken og noen av tekstene til Vidar johnsen & Peter Nordberg, fra cd'en i ild og vatten..

:jepp:

Skrevet (endret)

Jo.. Liker veldig godt musikken og noen av tekstene til Vidar johnsen & Peter Nordberg, fra cd'en i ild og vatten..

:jepp:

Ja :)

Liker det jeg også :)

Hørt Absinth fra Larvik?

:)

Eller

Loves it!

Endret av eplebanan
Skrevet

hvis du har EN lår du elsker over alt, post it here ! :)

AnonymBruker
Skrevet

Var ikke dette en Bjørn Eidsvåg tråd?

• Liker 1
Skrevet

Jeg poster ihvertfall min favoritt Eidsvåg-låt :rodmer:

• Liker 2
Skrevet

Bjørn Eidsvåg er kjempemorsom! Anbefaler alle som ikke har hørt ham på radioresepsjonen å laste ned noen av podcastene der han er vikar.

• Liker 3
Skrevet

Var ikke dette en Bjørn Eidsvåg tråd?

Jo det var det :)

Men ett eller annet sted på veien lurte jeg på hvilken låt du liker aller best av alle ;)

Skrevet

Den er veldig fin :)

Skrevet

Det er en av mine favoritter også! :rodmer:

Har falt litt av og ikke fulgt så mye med de siste årene, men har i alle fall tidligere vært veldig glad i Bjørn Eidsvågs musikk. Har masse gode minner knyttet opp mot forskjellige sanger. "Eg ser" er jo helt fantastisk. "På svai", "Eg komme" og "Shalala". Det er de jeg kommer på nå i alle fall. Han har så mange flotte sanger :)

Skrevet (endret)

Jeg synes "Eg komme" er en fantastisk fin sang og tekst, men ellers så har hans fremføring av "Evig hvile" under minnekonserten i Oslo Domkirke sist sommer, fått en spesiell plass i hjertet mitt. Den passet jo så godt inn, og fremføringen overgikk jo orginalen til de grader :Nikke: .

Endret av NullHull
Skrevet

Har falt litt av og ikke fulgt så mye med de siste årene, men har i alle fall tidligere vært veldig glad i Bjørn Eidsvågs musikk. Har masse gode minner knyttet opp mot forskjellige sanger. "Eg ser" er jo helt fantastisk. "På svai", "Eg komme" og "Shalala". Det er de jeg kommer på nå i alle fall. Han har så mange flotte sanger :)

På svai er såå søt :rodmer: Liker også Vertigo vertigo veldig godt, og alt du vil ha :)

Skrevet

Ja :)

Liker det jeg også :)

Hørt Absinth fra Larvik?

Eller

Loves it!

Nei, det har jeg ikke. Må sjekke ut det jeg da!! TAKK TAKK

• Liker 1
Skrevet

Forbuden frukt er helt nydelig.... av Bjørn Eidsvåg. Veldig ærlig tekst når en har vært oppi situasjonen selv.. Offa, nesten litt trist

Skrevet (endret)

Redigert..

Endret av eplebanan
Skrevet

Å ja:)

Skyfri Himmel er såå fiin :)

Og denne :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

:) Litt morsom historie da :)

Skrevet

På svai er såå søt :rodmer: Liker også Vertigo vertigo veldig godt, og alt du vil ha :)

"Alt du vil ha" er kjempebra, ja! :) "En fin liten blome" og "Min båt er så liten" er fine også, kommer sikkert på flere favoritter etter hvert. Han har laget så mye fint :)

Skrevet

Bjørn Eidsvåg - Floden .. yumyum!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...