eplebanan Skrevet 5. mai 2012 #1 Skrevet 5. mai 2012 (endret) Jeg liker god, gammel klassisk rock til vanlig. Men Bjørn Eidsvåg finner jeg veldig fengende Any takers Helt utenom det jeg vanligvis liker, men det er ett eller annet der Har du en låt du absolutt elsker over allt annet? Hvilken er det og legg gjerne ved klipp Endret 5. mai 2012 av eplebanan
Minsten Skrevet 5. mai 2012 #2 Skrevet 5. mai 2012 Jo.. Liker veldig godt musikken og noen av tekstene til Vidar johnsen & Peter Nordberg, fra cd'en i ild og vatten..
eplebanan Skrevet 5. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2012 (endret) Jo.. Liker veldig godt musikken og noen av tekstene til Vidar johnsen & Peter Nordberg, fra cd'en i ild og vatten.. Ja Liker det jeg også Hørt Absinth fra Larvik? Eller Loves it! Endret 5. mai 2012 av eplebanan
eplebanan Skrevet 5. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2012 hvis du har EN lår du elsker over alt, post it here !
Mrs.Shadows Skrevet 9. mai 2012 #7 Skrevet 9. mai 2012 Bjørn Eidsvåg er kjempemorsom! Anbefaler alle som ikke har hørt ham på radioresepsjonen å laste ned noen av podcastene der han er vikar. 3
eplebanan Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #8 Skrevet 9. mai 2012 Var ikke dette en Bjørn Eidsvåg tråd? Jo det var det Men ett eller annet sted på veien lurte jeg på hvilken låt du liker aller best av alle
eplebanan Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #9 Skrevet 9. mai 2012 Jeg poster ihvertfall min favoritt Eidsvåg-låt Den er veldig fin
Rumle Skrevet 10. mai 2012 #10 Skrevet 10. mai 2012 Jeg poster ihvertfall min favoritt Eidsvåg-låt Det er en av mine favoritter også! Har falt litt av og ikke fulgt så mye med de siste årene, men har i alle fall tidligere vært veldig glad i Bjørn Eidsvågs musikk. Har masse gode minner knyttet opp mot forskjellige sanger. "Eg ser" er jo helt fantastisk. "På svai", "Eg komme" og "Shalala". Det er de jeg kommer på nå i alle fall. Han har så mange flotte sanger
NullHull Skrevet 10. mai 2012 #11 Skrevet 10. mai 2012 (endret) Jeg synes "Eg komme" er en fantastisk fin sang og tekst, men ellers så har hans fremføring av "Evig hvile" under minnekonserten i Oslo Domkirke sist sommer, fått en spesiell plass i hjertet mitt. Den passet jo så godt inn, og fremføringen overgikk jo orginalen til de grader . Endret 10. mai 2012 av NullHull
bobbi Skrevet 10. mai 2012 #12 Skrevet 10. mai 2012 Det er en av mine favoritter også! Har falt litt av og ikke fulgt så mye med de siste årene, men har i alle fall tidligere vært veldig glad i Bjørn Eidsvågs musikk. Har masse gode minner knyttet opp mot forskjellige sanger. "Eg ser" er jo helt fantastisk. "På svai", "Eg komme" og "Shalala". Det er de jeg kommer på nå i alle fall. Han har så mange flotte sanger På svai er såå søt Liker også Vertigo vertigo veldig godt, og alt du vil ha
Minsten Skrevet 11. mai 2012 #13 Skrevet 11. mai 2012 Ja Liker det jeg også Hørt Absinth fra Larvik? Eller Loves it! Nei, det har jeg ikke. Må sjekke ut det jeg da!! TAKK TAKK 1
Minsten Skrevet 11. mai 2012 #14 Skrevet 11. mai 2012 Forbuden frukt er helt nydelig.... av Bjørn Eidsvåg. Veldig ærlig tekst når en har vært oppi situasjonen selv.. Offa, nesten litt trist
eplebanan Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #16 Skrevet 11. mai 2012 (endret) Redigert.. Endret 11. mai 2012 av eplebanan
eplebanan Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #17 Skrevet 11. mai 2012 Det er en av mine favoritter også! Har falt litt av og ikke fulgt så mye med de siste årene, men har i alle fall tidligere vært veldig glad i Bjørn Eidsvågs musikk. Har masse gode minner knyttet opp mot forskjellige sanger. "Eg ser" er jo helt fantastisk. "På svai", "Eg komme" og "Shalala". Det er de jeg kommer på nå i alle fall. Han har så mange flotte sanger Å ja:) Skyfri Himmel er såå fiin Og denne 1
Rumle Skrevet 11. mai 2012 #19 Skrevet 11. mai 2012 På svai er såå søt Liker også Vertigo vertigo veldig godt, og alt du vil ha "Alt du vil ha" er kjempebra, ja! "En fin liten blome" og "Min båt er så liten" er fine også, kommer sikkert på flere favoritter etter hvert. Han har laget så mye fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå