AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #1 Skrevet 5. mai 2012 Trenger litt hjelp her, ser at det er str 26-31 og lengde 32 og 34 på jeans. Er vandt til å kjøpe klær i str medium eller 38, hvilken størrelse må jeg ha her da? Jeg er 176 cm høy.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #2 Skrevet 5. mai 2012 Det kommer helt an på. Du må på butikken å prøve
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #3 Skrevet 5. mai 2012 Skal bestille over nett og har ikke målebånd tiljengelig nå. Skal bestilte endel, så regner med at jeg må returnere noe uansett. Hvilken størrelse skal jeg satse på da?
Luppa Skrevet 5. mai 2012 #4 Skrevet 5. mai 2012 Jeg pleier å måtte ha str 40 i vanlig bukse på H&M for å få den over den breie ræva mi, og 27-28 i jeansene deres (de har jo forskjellige typer størrelser). Er 171 høy (men korte bein) og pleier å kjøpe 32 i lengde, da jeg heller vil ha dem litt for korte enn for lange sånn at de poser seg ved beina. I Cheap monday-jeans må jeg derimot ha 29 i livet. Så de der tommene kan avvike med ganske masse, tydeligvis. Hvis jeg skal gjette villt, uten å ane hvordan du ser ut, hadde jeg med de opplysningene du gir bestilt en str 27 evt 28, og lengde 34.
Tøysejenta Skrevet 5. mai 2012 #5 Skrevet 5. mai 2012 Siden du ikke har målebånd, ville jeg tenkt meg godt om. Fordi jeg er også str. 38/Medium, men jeg bruker str. 25/32 i jeans. Du er litt høyere enn meg, så jeg ville kanskje vurdert å ha 34 i lengden, men bredden har jeg ingen idè om.. Kanskje jeg ville gått for 27/34 om jeg var deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå