Gå til innhold

lurer på barbere hode til sommeren

aom

Anbefalte innlegg

Jamen, du må jo først og frems bestemme selv da :) Uansett det er jo bare hår, det vokser jo ut igjen. Har du lyst syns jeg du burde prøve. Smaken er som baken vettu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jamen, du må jo først og frems bestemme selv da :) Uansett det er jo bare hår, det vokser jo ut igjen. Har du lyst syns jeg du burde prøve. Smaken er som baken vettu

Du har rett i det. vokser ut igjen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også menn med litt lengde på håret, men mange kler jo kort hår og null hår også:) Er jo mange kjendis-menn som barberer hodet og som er kjekke:)

Vet ikke hva jeg skal si uten å ha sett deg, men pass på at du ikke blir solbrent på hodet da:P Søskenbarnet mitt hadde knallrødt hode hver sommer :fnise: Så ut som han hadde transplantert en bavianrumpe på hodet :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Barbert hode er noe jeg forbinder med menn som begynner å få måne og høye viker, synes menn bør nyte en fyldig manke så lenge de har det. Står man i militæruniform stiller saken seg annerledes men.

Uansett så vokser det jo ut igjen. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestemt meg for å gjøre det!!! :D

- Barberhøvel? 1mm? 3mm eller 5mm? Det er det store spørsmålet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Hvorfor ikke bare hoppe i det og ta 1 mm på barbermaskina? Hvis ikke så vil du bestandig gå rundt og lure på hvordan det ville vært om du hadde så kort hår. Jeg tenkte ihvertfall slik da jeg bestemte meg for å ha undercut, og det er jo litt gøy å ta noen sjanser av og til :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offensive Pie

Husk solkrem i hodebunnen! Pappa sov omtrent ikke på en uke etter han klippet seg første gang, :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du minna litt om Hugh Jackman =)

Men ja, jeg ville kanskje også anbefalt deg å nyte den fyldige hårmanken mens du har den!! Man vet aldri med menn, plutselig blir du tynnere i håret og får viker. Da har du resten av livet på deg til å ha barbert hode.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får begynne med 5 mm, og så får du se om du vil ha det kortere. Andre veien blir det vanskeligere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg syns du skal gjøre det :) Men jeg liker gutter som har så kort hår da. Ikke den lengden du har på det bildet. Du var jo langhåra jo.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde med 5mm. trur faktisk det er for langt?

post-60172-0-12055800-1336282474_thumb.j

Endret av aom
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser jo kjempefin ut :jepp:

Endret av fruBeist
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...