Gjest bare lille meg... Skrevet 27. januar 2004 #1 Skrevet 27. januar 2004 Leste på text-tv at enda en fotball-spiller har kolapset, før trening..En svensk en... Iløpet av en uke har man kunnet lese om 3 personer som har kolapset plutselig.... :-? Ekkle greier dere!
~Moon~ Skrevet 27. januar 2004 #2 Skrevet 27. januar 2004 Vel, det var litt mer enn å bare kollapse, da...De døde begge to.. Ja, jeg blei nesten litt hypokonder da jeg hørte at slike hjertefeil kan man umulig finne ut av på forhånd. Kan man plutselig bare klappe sammen og dø, da..Sånn helt ut av det blå. *Grøss*
Pusekatt Skrevet 27. januar 2004 #3 Skrevet 27. januar 2004 Tror ikke det hjelper å bekymre seg så mye, jeg. Plenty av folk som ikke trener som dør også - en del av dem plutselig og uforklarlig. Vi får bare nyte livet sålenge vi kan!
~Moon~ Skrevet 27. januar 2004 #5 Skrevet 27. januar 2004 Tror ikke det hjelper å bekymre seg så mye, jeg. Plenty av folk som ikke trener som dør også - en del av dem plutselig og uforklarlig. Vi får bare nyte livet sålenge vi kan! Nei det hjelper nok ikke å bekymre seg, men ekkelt er det nå likevel.
Emy Skrevet 27. januar 2004 #6 Skrevet 27. januar 2004 Fotball er og blir en farlig sport! Uff, ikke si det a
Gjest bare lille meg... Skrevet 27. januar 2004 #7 Skrevet 27. januar 2004 Fotball er og blir en farlig sport! Er nå ikke helt enig i d da... Rally er vel litt farligere vel.....?? Hvis men skal gå inn på "risiko-sport"..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå