MariaD82 Skrevet 5. mai 2012 #1 Skrevet 5. mai 2012 Hei alle sammen!!! Jeg heter Maria og studerer ved UiS. Jeg har dattera som heter Lina. Hun er 1,2 år. Etter at vi måtte kjøpe alt nødvendig utstyr til henne ble jeg interessert i babyutstyr fra andre land. Pga at jeg slutter med å studere i dette semesteret må jeg skrive bacheloroppgave. Jeg har valgt å skrive forretningsplan til nettbutikk av baby- og barneutstyr fordi dette temaet er veldig aktuelt for meg. Så nå må jeg gjennomføre en undersøkelse og håper at dere kan hjelpe meg finne tid og delta i undersøkelse. Selfølgelig blir alle svarena brukes som anonyme.Det er noen enkle spørsmål: 1) Er du fornøyd med sortimentet i norske butikker som selger baby- og barneutstyr? 2) Er du interessert i å få informasjon om andre typer sprinkelseng som ikke selges i Norge? 3) Hva tror du er en fornuftig pris på en multifunksjonell sprinkelseng (såkalt transformer) som kan brukes for barn 0-12 år? 4) Hva er blant følgende kan være interessant for deg: - Stellekommode med forskjellige bredde (ned til 0,4 m) som har avtakbar lokk og som kan omgjøres til en vanlig kommode - Badesling for nyfødte (knyttes fast til kanter på en badebalje) - Antibakteriell sengetøy - Sengesett: sengetøy, sengekantbeskyttelse og himmel - Ortopedisk sko for barn som forebygger såkalte flate føtter - Ortopediske matraser med kokosfiber - Ortopedisk sko for gravide kvinner Håper po deres hejlp!! På forhånd takk!!! Mvh, Maria.
Gjest Tekola Skrevet 5. mai 2012 #2 Skrevet 5. mai 2012 Det er ikke tillatt å bruke Kvinneguidens forum til * Datainnsamling i jobb- eller studiesammenheng eller verving av intervjuobjekter osv. Å bruke forumet til hjelp for å finne kilder og liknende er ok.
MariaD82 Skrevet 5. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2012 ok. Men har ikke peiling hvor man kan finne hjelp av foreldrene. Trodde at det kunne en god løsning å spørre her. Pluss planla ikke å bruke deres data, men bare spørre om deres menning... Ser ikke noe ulovlig... Men hvis det er sant så håper at hovedperson sletter denne tråden så snart som mulig...
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #4 Skrevet 5. mai 2012 Men har ikke peiling hvor man kan finne hjelp av foreldrene. Det er ikke vårt problem, det er du som er studenten. Du skal utforme bacheloroppgaven slik at du kan gjennomføre den, kan du ikke det ligger problemet i materialet og problemstillingene du har valgt. Og ærlig talt: hvis det beste alternativet du kommer på er Kvinneguiden, så bør du vurdere å bytte studie tror jeg. Pluss planla ikke å bruke deres data, men bare spørre om deres menning... Så du spør om vår mening, men vil ikke bruke den? Hvorfor spør du da? Ser ikke noe ulovlig... Se utdraget fra reglene. 3
Sulosi Skrevet 5. mai 2012 #6 Skrevet 5. mai 2012 Jeg viser til KG's regler. Det er ikke lov å bruke forumet til innsamling av opplysninger til studentoppgaver o.l. Tråden stenges. Mvh Sulosi.
Anbefalte innlegg