AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #1 Skrevet 5. mai 2012 Jeg blir så usikker på en fyr. Vi hadde noen herlige måneder sammen for en stund siden, men så avsluttet han det. Nå har han plutselig begynt å kontakte meg igjen, vi er masse sammen og han ringer/sender meldinger stadig vekk. Vi har veldig god tone, og han sier han bare vil være venner. Han ringer meg når han er på fylla og snakker om hvor pen jeg er, og spør om vi skal dra på den og den turen sammen osv. Edru sier han at det bare er fyllesnakk. Jeg vil gjerne være venner med han, fordi vi faktisk har en utrolig god tone. Jeg kjenner at jeg stenger følelser ute fordi jeg er så usikker på han, og jeg stoler ikke på ham. Noen som skjønner noe?
Steinar40 Skrevet 5. mai 2012 #2 Skrevet 5. mai 2012 Tro på det han sier når han er edru. Du kaster bare bort tia di på den tullingen der. Eneste positive er at han tydeligvis er ganske ærlig når han er edru. Men jeg ser ingen god grunn til hvorfor du skal være venner med han. Da bare ødelegger du for andre og bedre muligheter som du kan få.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå