AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #1 Skrevet 5. mai 2012 Dette er sikkert et dumt spørsmål, men jeg spør nå for å være sikker, og evt. spare noen kroner. Altså, når følgeskjemaet skal sendes inn, så skal man "sende kopier av dokumentasjon". MÅ det være "rett kopi bevitnes" og det der styret, eller holder det å bare sende inn en "hjemmelaget" kopi? Det første er mest logisk, men da syns jeg de kunne skrevet det fullt ut. :gjeiper:
Nøtte Skrevet 5. mai 2012 #2 Skrevet 5. mai 2012 Jeg lurer på det samme. Har også fått mail fra samordne opptak om at de har mottar elektronisk vitnemål. Men jeg skal ha eksamen nå i mai og må ettersende dette. Bør jeg da sende følgeskjema og krysse av for det?
Rosavina Skrevet 6. mai 2012 #3 Skrevet 6. mai 2012 Dette er sikkert et dumt spørsmål, men jeg spør nå for å være sikker, og evt. spare noen kroner. Altså, når følgeskjemaet skal sendes inn, så skal man "sende kopier av dokumentasjon". MÅ det være "rett kopi bevitnes" og det der styret, eller holder det å bare sende inn en "hjemmelaget" kopi? Det første er mest logisk, men da syns jeg de kunne skrevet det fullt ut. :gjeiper:
Rosavina Skrevet 6. mai 2012 #4 Skrevet 6. mai 2012 (endret) Det må være riktig kopiert og signert. Endret 6. mai 2012 av Rosavina
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #5 Skrevet 6. mai 2012 Takk for svar. Det var det jeg også kom fram til etter litt mer googling. TS
JohnS Skrevet 6. mai 2012 #6 Skrevet 6. mai 2012 Det heter «rett kopi» (attestert kopi), og nei, man trenger ikke det. Dette kravet har blitt erstattet av stikkontroller, da attesterte kopier i realiteten ikke hadde noen verdi. Med andre ord kan du fint kopiere de hjemme, bare pass på at det er i lesbar kvalitet og at du får med alle sider. Dette kan du få bekreftet ved å kontakte din saksbehandlende institusjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå