Gjest gb Skrevet 27. januar 2004 #1 Skrevet 27. januar 2004 Nå holder jeg snart på å bli gal..... har en 1 måned gammel maskin, koblet til internett med adsl og alt har i grunn fungert perfekt....inntil for ett par dager siden. Nå går maskina så tregt at om jeg i det hele tatt får kommet meg på nett så går det ti minutter bare for å åpnet startsiden... jeg vet at det ikke er nettet det er noe galt med, for vi har også en bærbar pc som går på samme nettet, og den går som bare det. Noen som har noen tips om hva som gjør det og hva jeg skal gjøre for å få orden på dette?
14062003 Skrevet 27. januar 2004 #2 Skrevet 27. januar 2004 Har du sjekket den for virus/ormer? Det er det første som slår meg når det gjelder en såpass ny maskin - om dere ikke har proppa den full med alle mulige rare programmer...
Gjest gb Skrevet 27. januar 2004 #3 Skrevet 27. januar 2004 Ja da, har sjekket, sjekket og dobbel sjekket...... ingen virus eller orm... har akkurat lastet ned ad aware og kjørt den, får se om det hjelper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå