Gå til innhold

Legge til eks-date på Facebook

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på sukkermøte med en veldig hyggelig jente for en tid tilbake, tonen var god, men vi klaffet ikke helt på det romantiske planet. Er det teit å sende henne en Facebook-forespørsel?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg lurer på hvorfor du vil det?

AnonymBruker
Skrevet

Vi gikk på skidate, kunne kanskje gå igjen nesten vinter for eksempel :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

du kan jo alltids prøve å legge henne til.så bare avslår hun om det ikke passer for hun.

jeg hadde nok lurt på hvorfor du la meg til da...men alle er ikke meg å for alt jeg vet synes hun det er kjempe hyggelig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Send en melding samtidig med at selv om dere ikke passer som kjærester så hadde det vært gøy å gå på ski igjen neste vinter e.l. Ikke rart vil jeg si, så lenge dere ellers hadde en god tone. Hyggelig! :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg var på sukkermøte med en veldig hyggelig jente for en tid tilbake, tonen var god, men vi klaffet ikke helt på det romantiske planet. Er det teit å sende henne en Facebook-forespørsel?

Ja. Det sier seg selv.

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

Hehehe. Dersom jeg hadde vært på en ski-date med en mann og han la meg til som venn på facebook, med årsak i at vi kan gå på ski sammen neste vinter, hadde jeg svart: "Hei! Neste vinter? Jeg håper det ikke er noen spesiell årsak til at du tenker at jeg ikke har en annen mann å gå på ski med når vinteren kommer igjen."

• Liker 2
Gjest Janus
Skrevet

Det er avhengig av hva du prøver å oppnå ved å legge henne til.

Tonen var god?

Men dere klaffet ikke på et romantisk nivå?

Så du er interessert i å ha henne som venn? I såfall, hvorfor ikke sier nå jeg.

:)

Gjest Anna.S
Skrevet

Det blir litt kleint når dere ikke fortsatt ett vennskap etter Ski daten og allerede er på facebook. Røper bare at du ikke har funnet noe bedre og synker så langt ned at du begynner å kontakte de du egentlig ikke har interesse av.. :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Hehehe. Dersom jeg hadde vært på en ski-date med en mann og han la meg til som venn på facebook, med årsak i at vi kan gå på ski sammen neste vinter, hadde jeg svart: "Hei! Neste vinter? Jeg håper det ikke er noen spesiell årsak til at du tenker at jeg ikke har en annen mann å gå på ski med når vinteren kommer igjen."

Er ikke alle som liker å gå på ski :gjeiper:

Skrevet

Jeg tipper at nå hvert øyeblikk så dukker det opp en ny tråd " Jeg var på en date med en kar jeg møtte på sukker for litt siden. Vi hadde en fin tone, men det ble aldri noe mer ut av det. Nå prøver han å legge meg til på facebook. Hva skjer`? Er han ute etter et ligg, vil han holde meg på gress eller liker han meg? Hjelp meg å tolke!! " :)

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg tipper at nå hvert øyeblikk så dukker det opp en ny tråd " Jeg var på en date med en kar jeg møtte på sukker for litt siden. Vi hadde en fin tone, men det ble aldri noe mer ut av det. Nå prøver han å legge meg til på facebook. Hva skjer`? Er han ute etter et ligg, vil han holde meg på gress eller liker han meg? Hjelp meg å tolke!! " :)

Fnihihis.

AnonymBruker
Skrevet

lol

Gjest Janus
Skrevet

Du er søt.

:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er egentlig motivasjonen din bak å legge henne til?

Synes kanskje det virker litt rart hvis dere i mellomtiden ikke har hatt noe "venneforhold" som gjør det naturlig å legge til på fb..

Synes også det høres litt rart ut at eneste grunnen din til å legge henne til er at dere skal gå på ski igjen om et halvt år...føler det ligger noe mer bak her...

Skrevet

Hjelper ikke om dere hadde en god tone på daten,da dere tydeligvis ikke har fortsatt kontakten i ettertid. Da blir det feil og legge henne til og det vil kanskje virke litt desperat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...