Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Loverdose
Skrevet

Hei! Jeg var nylig hos hudpleier og kjøpte med meg en del produkter fra merket CLENZIderm. Så langt fungerer produktene kjempe bra, overraskende bra faktisk. Lurer på om det er noen her inne som har erfaringer med dem? Gode/dårlige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg var nylig hos hudpleier og kjøpte med meg en del produkter fra merket CLENZIderm. Så langt fungerer produktene kjempe bra, overraskende bra faktisk. Lurer på om det er noen her inne som har erfaringer med dem? Gode/dårlige?

Hei! Jeg har brukt Clenziderm produktene fra Obagi for "normal til fet hud" i 3 uker nå. I følge produktbeskrivelse skal man typisk merke bedring etter omtrent 2 uker. Dette kan nok imidlertid variere og i mitt tilfelle gjør det på alle måter det. Jeg har store utbrudd på kinn som har vart i 2 uker nå. Virkelig værre enn noen sinne. Skal ringe hudlegen som solgte meg produktene mandag for å høre om dette er "normalt" - om det er best at jeg stopper eller om jeg bare skal holde ut og vente på bedre tider ;-)

Hvor lenge har du brukt produktene og hva er dine erfaringer?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt clenziderm i 8 mnd nå, å er bare sinnsykt fornøyd!!! jeg er kviser fri, men har masse arr da.. jeg går hos Silje på Colosseumklinikken på majorstua. Hun er bare sinnsykt flink på hud!! Til høsten skal jeg prøve noe syregreier på resept fra de i tillegg, da får jeg fiksa arrene. Gleder meg!! Jeg fikk mye kviser de første ukene, men så plutselig ga det seg! Karianne

Skrevet

Jeg har brukt clenziderm i 8 mnd nå, å er bare sinnsykt fornøyd!!! jeg er kviser fri, men har masse arr da.. jeg går hos Silje på Colosseumklinikken på majorstua. Hun er bare sinnsykt flink på hud!! Til høsten skal jeg prøve noe syregreier på resept fra de i tillegg, da får jeg fiksa arrene. Gleder meg!! Jeg fikk mye kviser de første ukene, men så plutselig ga det seg! Karianne

Hei!

Så fint å høre at det ikke bare er meg som fikk utrbudd første ukene. I følge min hudlege skal dette normalt ikke forekomme og han har egentlig anbefalt meg å slutte på dette merket. Men jeg har litt lyst å forsøke et par uker til da det er tydelig at det "gjør" noe med huden. Hadde vært så fint om det viste seg å fungere på sikt! Takk for anbefaling av hudlege. Mulig jeg oppsøker henne neste gang :-)

Gjest Loverdose
Skrevet

Jeg har brukt mine produkter nå i 3 uker og har merket ekstremt stor forskjell. Huden min har blitt bedre på så mange måter! Får ikke utbrudd lenger, kvisene forsvinner og alt sammen er bare topp. Ekstrem forandring, for å si det slik. :gjeiper: Har veldig tørr hud, men har fått en fuktighetskrem nå som skal hjelpe mot dette. Er så fornøyd. :hoppe:

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Så fint å høre at det ikke bare er meg som fikk utrbudd første ukene. I følge min hudlege skal dette normalt ikke forekomme og han har egentlig anbefalt meg å slutte på dette merket. Men jeg har litt lyst å forsøke et par uker til da det er tydelig at det "gjør" noe med huden. Hadde vært så fint om det viste seg å fungere på sikt! Takk for anbefaling av hudlege. Mulig jeg oppsøker henne neste gang :-)

Ja, jeg opplevde akkurat det samme, syns ikke hudleger tar meg på allvår.. Hun er iallefall kjempeflink!

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har også brukt Clenziderm m.d (normal til fet hud)i en uke. Jeg føler at produktene ikke fungerer som de egentlig skal. Ansiktet mitt har blitt litt rød og i tillegg har jeg også pigmentene mine under underleppen blitt mørkere. Er det noen andre som også fikk lignende reaksjoner på begynnelsen eller er dette noe som egentlig ikke er vanlig? Burde jeg slutte med produktene?

Håper på seriøse svar!

Skrevet

Hei!

Jeg har også brukt Clenziderm m.d (normal til fet hud)i en uke. Jeg føler at produktene ikke fungerer som de egentlig skal. Ansiktet mitt har blitt litt rød og i tillegg har jeg også pigmentene mine under underleppen blitt mørkere. Er det noen andre som også fikk lignende reaksjoner på begynnelsen eller er dette noe som egentlig ikke er vanlig? Burde jeg slutte med produktene?

Håper på seriøse svar!

Hei!

Jeg ville kontaktet hudlegen din angående dette. Det virker som det er svært individuelt hvordan en reagerer på disse produktene. Hos noen fungerer de som de "skal" hvor resultater oppnås innen kort tid, mens hos andre blir det verre/andre bivirkninger oppstår. Jeg har ikke fått pigmentendringer men heller større utbrudd på kinn samt tørr hud noe som heller ikke er etter boken så skal ha ny time hos hudlege nå.

Skrevet

Jeg har brukt mine produkter nå i 3 uker og har merket ekstremt stor forskjell. Huden min har blitt bedre på så mange måter! Får ikke utbrudd lenger, kvisene forsvinner og alt sammen er bare topp. Ekstrem forandring, for å si det slik. :gjeiper: Har veldig tørr hud, men har fått en fuktighetskrem nå som skal hjelpe mot dette. Er så fornøyd. :hoppe:

Hei! Så utrolig deilig at de fungerer! Jeg er veldig misunnelig på deg for det :-) Bruker du produktene for tørr hud eller for normal/fet hud? Og opplevde du produktene som sterke i starten, type at det prikket litt i huden? Mulig produktene er for sterke for oss andre som merker heller motsatt effekt. Uansett glad for å høre at de fungerer for deg!! :-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er bare veldig nysgjerrig, og håper jeg får tilbakemeldinger. Vet noen noe om det en "aldersgrense" for å bruke disse produktene? Hvor gammel er dere som bruker dette og vet dere om bruken av produktene vil få negative følger senere i livet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...