Izzie82 Skrevet 4. mai 2012 #1 Skrevet 4. mai 2012 Hei! Jeg og en venninne snakker om å reise på sol & strandferie sammen i år, da vi begge er single og fått ferie samtidig... Men undertegnede tåler ikke varmen så godt, og har en ferie tur med hetebølger i bakhodet ennå... Det var over 40 grader i skyggen det året... så det var nærmest slitsomt å feriere da :-D Det jeg lurer på... er det noe sted i Europa som ikke er så hot i midten av juli? Det vi har sett på til nå er Kreta... og innbiller meg at det er svært hot der i juli...
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #2 Skrevet 5. mai 2012 Unngå Kypros, alle gangene jeg har vært der har det vært rundt 40 grader. Jeg vil tro at kanskje syd-Frankrike ikke er det verste stedet, evt prøv å finne steder som er kjent for å ha litt vind, det hjelper.
hobbychef Skrevet 6. mai 2012 #3 Skrevet 6. mai 2012 Portugal, er ikke så "hot",Mallorca og Menorca i Spania er heller ikke så "hotte", det er min erfaring, ihvertfall.....
Sportiva Skrevet 6. mai 2012 #4 Skrevet 6. mai 2012 Signerer på Portugal! En del vind og Atlanterhavet bringer ned temperaturen. Flott land da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå