Gå til innhold

London i juli - masete?

Anbefalte innlegg

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Jeg liker veldig godt å reise til London, men jeg orker ikke alt OL-maset og masse rush. Vet det generelt er mye press der i sommermånedene siden det er turistsesong. OL begynner den 27. juli. Hvis jeg drar dit den 20 og er hjemme den 25 slipper jeg maset?

Ellers går det an å reise tidligere, som 14 juli til 20 juli feks, men hvis det er OL-feber der hele juli tror jeg at jeg skal revurdere hele London-reisen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du vil slippe masse turisme, ville jeg ikke dratt mellom 23 Juni og 8 Juli i alle fall. I år er det World Pride i London, så rundt denne tiden vil det strømme homofile, bifile og transeksuelle fra hele verden. Hørte rykte om at de venter 4 millioner (i tilleg til vanlige turister). Dvs. Sentral London vil bli veldig trangt.

Skrevet

Syns London er masete uten OL jeg.

Skrevet (endret)

Jeg liker veldig godt å reise til London, men jeg orker ikke alt OL-maset og masse rush. Vet det generelt er mye press der i sommermånedene siden det er turistsesong. OL begynner den 27. juli. Hvis jeg drar dit den 20 og er hjemme den 25 slipper jeg maset?

Ellers går det an å reise tidligere, som 14 juli til 20 juli feks, men hvis det er OL-feber der hele juli tror jeg at jeg skal revurdere hele London-reisen.

Nei. Anti-terror oppsettet begynner lenge før det. London er forresten finest i slutten av august.

Endret av misogynist

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...