Gå til innhold

Startet som one night stand - på vei mot kjæresteforhold?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Overskriften sier det meste. Jeg og denne gutten startet i en onenightstand. Vi er kollegaer, så det var litt "hysj", men siden begge to likte hverandre så fortsatte vi å møtes i smug. Nå har vi "holdt på" siden november, og holder fortsatt på i smug. Vi gjorde det slutt i en periode i starten av april, men etter 3 uker oppsøkte han meg tårevåt og lei seg på fylla, og så ble det oss igjen.

Mine følelser for han har vokst seg ganske sterke, og jeg har lyst å teste ut oss som kjærester, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal klare å ta oss ut av denne "holde forholdet skjult"-greia vi begge har rota oss inn i. Har litt lyst å bare foreslå at vi henger sammen med noen venner "som et par" (For vi er jo egentlig et par, trofaste mot hverandre, men vi har valgt å holde det skjult av hensyn til jobb), men er litt redd for reaksjonen hans.

Hvordan tar jeg tempen på om dette er på vei til et SKIKKELIG kjæresteforhold eller ikke? jeg er så redd for å ta opp temaet, men føler tiden egentlig er kommet nå...

- Jente 27

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det høres i hvert fall ut som du bør ta opp temaet. Alltid bedre å få sånt avklart enn ikke hvis du først er usikker og gjerne ville hatt det definert.

Gjest Tidssone
Skrevet

Send en sms; "Hei" Er vi kjærester nå, eller? Føler meg litt usikker på hva jeg skal si om dette når venninner spør, feks."

Så skrur du av lyden på mobilen, gjemmer den under en sofapute og sjekker den etter at du har vasket og ryddet hele leiligheten din.

• Liker 3
Skrevet

Det høres ut som dere er i et forhold.

Snakk med ham om det og spør om dere er sammen. Jeg ville gjort ansikt til ansikt, og ikke gjennom sms/e-post/Facebook. Når det er avklart kan dere snakke sammen om hvordan dere ønsker å framstå overfor kollegaer og omverdenen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...