Gå til innhold

Push up BH, falske øyevipper

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

og annet lureri

er det umoralsk? Lurer man på en måte menn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

• Liker 2
Gjest Tidssone
Skrevet

og annet lureri

Nei. Lurer noen? På hvilken måte da?

Dersom en mann er så opptatt av det ytre, at en push-up er nok til at han ikke liker deg, så er han jammen ikke mye å samle på.

• Liker 19
Skrevet

Nei. Lurer noen? På hvilken måte da?

Dersom en mann er så opptatt av det ytre, at en push-up er nok til at han ikke liker deg, så er han jammen ikke mye å samle på.

Ergo er det ingen god grunn til å bruke en push-up heller.

Ikke sant?

• Liker 6
Gjest Quake
Skrevet

og annet lureri

Bruker det aldri på date =p

Men når jeg er i forhold kan jeg godt bruke det, mannen vet jo allerede hva han har "fått".

Gjest Tidssone
Skrevet

Ergo er det ingen god grunn til å bruke en push-up heller.

Ikke sant?

Jo. Klart det er. Man _føler_ seg finere. Når man _føler_ seg fin, blir man fin. Man får en fin utstråling av det og blir rett og slett hyggeligere enn om man føler seg litt bedriten.

Og. At en mann ikke vil ha deg pga at han er opptatt av en ytre ting, som en BH, betyr ikke at vi damer skal la puppene dingle som fritt vilt. Damer må få pynte seg, bruke hold-in, push-up, sminke og det de selv vil, for å føle seg fine.

Menn har jo de samme mulighetene til å pynte seg for å gjøre seg mer attraktive.

• Liker 6
Gjest Tidssone
Skrevet

Bruker det aldri på date =p

Men når jeg er i forhold kan jeg godt bruke det, mannen vet jo allerede hva han har "fått".

*fnis* Velger du BH etter sivilstatusen din?

• Liker 4
Gjest Tidssone
Skrevet

Ja til kvinners rettigheter til å føle seg fin!

• Liker 6
Skrevet (endret)

Jo. Klart det er. Man _føler_ seg finere. Når man _føler_ seg fin, blir man fin. Man får en fin utstråling av det og blir rett og slett hyggeligere enn om man føler seg litt bedriten.

Og. At en mann ikke vil ha deg pga at han er opptatt av en ytre ting, som en BH, betyr ikke at vi damer skal la puppene dingle som fritt vilt. Damer må få pynte seg, bruke hold-in, push-up, sminke og det de selv vil, for å føle seg fine.

Menn har jo de samme mulighetene til å pynte seg for å gjøre seg mer attraktive.

Problemet er at man ikke tjener noe på å gi falskt/feil inntrykk. På kort sikt, ja. På lang sikt, nei.

Og meningen med et parforhold er altså at det skal vare lenge. Faktisk.

Selv om svært få skjønner dette i disse dager.

Endret av Steinar40
  • Liker 3
Gjest Quake
Skrevet

*fnis* Velger du BH etter sivilstatusen din?

Hehe, ikke heeeelt det nei.

Men drar aldri "på sjekkern" med push up. Sånn...itilfellet klærne detter av, så blir ingen skuffa hvertfall =p

• Liker 2
Skrevet

Jeg går med push-up til enkelte klær, siden klærne sitter bedre. Om en mann skulle være så trangsynt å mene jeg lurer han så får han finne ei anna dame å sjekke opp.

Det er værre med mannfolkene som lurer oss damer til å tro de er sjekke, men så ser de ikke ut uten skjegget.

• Liker 2
Skrevet

Jeg går med push-up til enkelte klær, siden klærne sitter bedre. Om en mann skulle være så trangsynt å mene jeg lurer han så får han finne ei anna dame å sjekke opp.

Det er værre med mannfolkene som lurer oss damer til å tro de er sjekke, men så ser de ikke ut uten skjegget.

Er ikke det bare å la skjegget være da? :smoke: hehe

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

Problemet er at man ikke tjener noe på å gi falskt/feil inntrykk. På kort sikt, ja. På lang sikt, nei.

Å ha på seg en push-up, er ikke å gi et falskt inntrykk av hvem man er på lang sikt. Jeg håper ved gud at jeg har mange flere interessante sider en formen på puppene mine. Jeg hadde sannsynligvis ikke blitt mindre smart, mindre snill, mindre grei osv dersom jeg hadde på meg en push-up.

Når jeg tenker meg om, føler jeg meg like snill når jeg har lipgloss på, som det jeg føler meg uten lipgloss.

• Liker 5
Gjest Tidssone
Skrevet

Det er i diskusjoner som dette, jeg virkelig kjenner at jeg er glad jeg kan gjøre som jeg vil.

Skrevet

Det er i diskusjoner som dette, jeg virkelig kjenner at jeg er glad jeg kan gjøre som jeg vil.

Klart du kan gjøre som du vil.

Men det er uansett ikke noe smart (i lengden) å gi andre folk et falskt/feil inntrykk.

Hadde flere forstått dette faktum så hadde verden vært en betydelig bedre plass.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går alltid med push-up (eller faktisk plunge som pusher enda mer :gjeiper: ), aldri fått noen klager eller hørt at noen har blitt skuffet :fnise:

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

Klart du kan gjøre som du vil.

Men det er uansett ikke noe smart (i lengden) å gi andre folk et falskt/feil inntrykk.

Hadde flere forstått dette faktum så hadde verden vært en betydelig bedre plass.

Mener du virkelig at man gir et falskt inntrykk dersom man kler på seg et plagg som gjør puppene mer flatterende?

Hva tenker du at damer har lov til å ha på seg da? Kondomdress uten undertøy under, slik at _ingenting_ skal kunne gi et "falskt inntrykk"?

• Liker 2
Gjest Tidssone
Skrevet

Og; når du finner deg en kvinne, Steinar, og dere er på tur til sengs, _er_ virkelig puppene det du tenker på? Eller hvilken bh hun bruker?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går alltid med push-up BH da jeg syntes det er mest behagelig og ser bedre ut når ting er på plass. Nå har vel og merke ikke jeg det største frontpartiet.

Blir dem skuffet.. javel, da blir dem det, men det har da ikke skjedd enda.

Løse øyevipper bruker jeg aldri

• Liker 3
Skrevet

og annet lureri

Når ble det umoralsk å pynte seg? :klo:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...