AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #1 Skrevet 4. mai 2012 Jeg sitter her med dårlig samvittighet fordi jeg nok en gang har vært usunn. Jeg vet at jeg bare er nødt til å skjerpe meg, slutte med den dårlige samvittigheten og å minne meg selv på at gjort er gjort og spist er spist. Jeg har skrevet inn maten i greteroede sin kalkulator, og da virket det ikke sånn helt ille, men da har jeg bare gått utifra at pizzastykkene var på 300 kalorier hver. Her er en liste over det jeg har spist idag, håper veldig på et greit svar som kan si meg sånn ca. hvor ille det er til å være en fredag (altså ikke spisedagen min, den er i morgen): Frokost: 2 skiver mellomgrovt brød med gulost og ketchup (ostesmørbrød, kort sagt) Lunsj: Samme som frokost. Snack: Kom hjem fra skolen og hadde fått et godteriegg/sjokoladeegg i en goodiebag fra britique som jeg spiste, i tillegg til at jeg spiste et eple med en stor teskje peanøttsmør og drakk et glass smoothie fra Bendit. Middag: 2 stykker pizza fra Dolly med litt dressing Snack igjen: En hel "pakke" (en av tre poser) popcorn med 50% mindre fett Ellers har jeg bare drukket vann. Vil nevne igjen at jeg IKKE spiser sånn her til vanlig, helt på trynet er jeg ikke Men trenger heller ikke svar som går ut på at dette bare er en av mange dager i livet mitt, for jeg tenker om dette er megaille til å være en "vanlig" dag. Jeg holder på å gå ned i vekt, så ikke tenk på at jeg sånn egentlig skal ha i meg 2100 kalorier daglig. Veier 60 kilo. Takker for alle svar
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #3 Skrevet 4. mai 2012 Ingen liker folk som bumper/maser så fort, så det tar iallfall sikkert tid før du får svar her nå. 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #4 Skrevet 4. mai 2012 Ok. Hva jeg leser. Du er 60 kilo. Uansett (normal) høyde er dette en bra vekt. Hva jeg også leser. Det du spiser er tomme kalorier som ikke gjør særlig bra med hverken kropp eller sjel. Du mangler grønnsaker, fisk og kjøtt. Ikke tenk utelukkende kalorier, tenk sunn mat som du skal spise til hverdags resten av livet.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #5 Skrevet 4. mai 2012 Ingen liker folk som bumper/maser så fort, så det tar iallfall sikkert tid før du får svar her nå. Om de lar være å svare på trass fordi jeg håper på svar før jeg legger meg, så får de jo bare det 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #6 Skrevet 4. mai 2012 Om de lar være å svare på trass fordi jeg håper på svar før jeg legger meg, så får de jo bare det Det er deg det er synd for 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #7 Skrevet 4. mai 2012 Ok. Hva jeg leser. Du er 60 kilo. Uansett (normal) høyde er dette en bra vekt. Hva jeg også leser. Det du spiser er tomme kalorier som ikke gjør særlig bra med hverken kropp eller sjel. Du mangler grønnsaker, fisk og kjøtt. Ikke tenk utelukkende kalorier, tenk sunn mat som du skal spise til hverdags resten av livet. Takk for at du tok deg tid til å lese og svare Enig, idag har jeg bare spist drittmat. Mye dritt som ikke metter. Men tror du det er for mye kalorier, sett bort ifra at maten i seg selv er dårlig? Vanligvis spiser jeg wok med kylling/svin o.l. til middag og lunsj, og havregrøt til frokost hver dag, bare så du ikke tror jeg er helt på jordet ellers
vogue90 Skrevet 5. mai 2012 #8 Skrevet 5. mai 2012 ^^Kalorimessig så det jo veldig greit ut. Ellers er ikke den maten det beste du kan spise, men det er ikke farlig med en sånn dag av og til.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #9 Skrevet 5. mai 2012 ^^Kalorimessig så det jo veldig greit ut. Ellers er ikke den maten det beste du kan spise, men det er ikke farlig med en sånn dag av og til. Okai, takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå