lashara Skrevet 4. mai 2012 #1 Skrevet 4. mai 2012 Jeg bor i utlandet å i denne samenheng har håret mitt blitt ekstremt tørt.....Har alltid hatt laaangt tykt hår å nå er jeg nervøs for at det skal bli ødelagt... Kjerringråd? Ikke alle hårkurer osv er så lette åfå tak i her nemlig...
Sumaya Skrevet 4. mai 2012 #2 Skrevet 4. mai 2012 Du kan prøve kokosolje. Skal visst hjelpe bra for tørt hår... 1
Gjest BabyBlue Skrevet 4. mai 2012 #3 Skrevet 4. mai 2012 Du kan prøve kokosolje. Skal visst hjelpe bra for tørt hår... Har ikke prøvd det selv, men er visstnok den oljen som trenger dypest ned i hårstråene, så støtter det forslaget =)
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #4 Skrevet 4. mai 2012 Nå vet jeg jo ikke hvor i utlandet du bor, men er du i et varmt land ville jeg vært forsiktig med oljer i håret i sola.. Du kan rett og slett tørke ut håret mer, oljer var tross alt det de brukte i 'gamle dager' for å bli brunere raskere - noe som selvsagt ikke er å anbefale Oljer i håret innendørs blir noe annet.. Har du ikke mulighet til noen frisørprodukter som helst? Jeg ville anbefalt en fuktighetskur, og deretter noen ting som kan beskytte håret ditt mot miljøet (hvis det da er det som er medvirkende årsak.) Sunn kost hjelper også
lashara Skrevet 4. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 4. mai 2012 kanskje kokosolje om natta da?! Åsså få vasket ut om morgenen , evt dekke til håret litt når jeg bruker? Er det noen som kan svare på om det har noe for seg å sove med balsam i? Eller kjennes håret bare mykere ut mens det i realiteten er like tørt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå