Gå til innhold

Treningstights i XS, hvor?!?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor finner jeg bra treningstights i xs? Jeg finner det ingen steder.. har lett overalt omtrent! Hadde treningstights i xs fra nike dri fit, og den var bra. Rotet den bort nå.. bleh. Hvor finner jeg noe lignende?! I XS! Helst med rosa stripe på siden... hehe. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest kittycat
Skrevet

Jeg skal snart kjøpe trenigstights fra HM barneavdeling. Såg den og prøvde den og passte perfekt. Såg ikke ut som barneklær :) bare 149 kr

AnonymBruker
Skrevet

Tja... skeptisk til treningstøy fra gina tricot, H&M og butikkene der. Ønsker helst en fra en sportsbutikk, men takk for svar. :) Kan jo sjekke den ut når det er sagt da..

TS

AnonymBruker
Skrevet

Flere nettsider hvor man kan bestille treningstights fra, takk! :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Kittycat, jeg har sendt deg melding som jeg håper du kan svare på. :)

Gjest Daenerys
Skrevet

Getinspired.no pleier å ha :)

Skrevet

Som Daenerys sier, getinspired.no har. De har både Olivia og Ellen antishake med råååsa striper. Jeg har begge, og er veldig fornøyd. :)

Gjest _La Femme
Skrevet

Tja... skeptisk til treningstøy fra gina tricot, H&M og butikkene der. Ønsker helst en fra en sportsbutikk, men takk for svar. :) Kan jo sjekke den ut når det er sagt da..

TS

Det trenger du ikke være! :) Jeg har en treningstights fra H&M som jeg kjøpte for et par uker siden. Den fungerer kjempefint. Er mye brukt allerede. Jeg tror de hadde i XS også, men de har ikke rosa striper på siden. Men det er noe rosa på den (båndene til å knyte opp i livet, bla)

AnonymBruker
Skrevet

Getinspired.no pleier å ha :)

Jeg kjøpte min der nylig i str XS. Kjempefornøyd med servicen derfra. Anbefales. :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk! Tror jeg skal gå for den fra Röhnisch :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...