Charlie Skrevet 4. mai 2012 #1 Skrevet 4. mai 2012 Noen kremer eller tips på bra foundation for å få bort\få mindre fregner?
Charlie Skrevet 4. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2012 Hvorfor vil du ha de bort? Fregner er pent! Jeg liker det ikke på meg selv, mange sier det er pent osv, men om man hadde hat det selv hadde man tenkt noe helt annet.
Silfen Skrevet 4. mai 2012 #5 Skrevet 4. mai 2012 Jeg liker det ikke på meg selv, mange sier det er pent osv, men om man hadde hat det selv hadde man tenkt noe helt annet. Jeg har og det er fremdeles fint. Se bare på Lucy liu; hun er HOT og har de fineste fregnene.
kulu-kulu Skrevet 4. mai 2012 #6 Skrevet 4. mai 2012 (endret) Fregner er sexy Vær så snill og ikke skjul dem , de gjør deg unik ! Vet ikke hvor gammel du er , men etterhvert som du blir eldre , vil du like dem bedre og bedre Endret 4. mai 2012 av kulu-kulu
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #7 Skrevet 4. mai 2012 Bruk høy solfaktor og unngå solen så du ikke får fregner i utgangspunktet? 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #8 Skrevet 4. mai 2012 Kan dere ikke bare svare på TS sitt spørsmål istedenfor å gnåle om at det er fint? Dere syns det er fint, TS syns ikke det. 4
Gjest Nuppdupp Skrevet 4. mai 2012 #9 Skrevet 4. mai 2012 Jeg liker det ikke på meg selv, mange sier det er pent osv, men om man hadde hat det selv hadde man tenkt noe helt annet. har fregner seg, men synes det ser søtt ut jeg :gjeiper: de forsvinner nesten når man blir brun. du får sole deg ! :gjeiper: 1
Gjest Solsmil Skrevet 4. mai 2012 #10 Skrevet 4. mai 2012 Unngå sol, da kommer det fler og de blir større. Jeg har veldig mye. Bruker et kompaktpudder fra dior som jeg synes dekker kjempebra, så mine synes ikke så veldig til vanlig:)
Gjest Loverdose Skrevet 4. mai 2012 #11 Skrevet 4. mai 2012 Fregner er jo så nydelig! Gleder meg sånn til sommeren, for så snart jeg får litt sol på ansiktet så kommer fregnene frem! Kjenner det iler misunnelse gjennom meg hver gang jeg ser noen med fregner. :gjeiper: Er så søtt og pent. Men for å svare på spørsmålet ditt siden du vil fjerne de søte skjønnhetsflekkene.. Unngå for mye sol og stikk innom et parfymeri eller lignende og spør etter en godt dekkende foundation eller concealer.
Glorya82 Skrevet 4. mai 2012 #12 Skrevet 4. mai 2012 Sesderma Kojikol er en ansiktskrem som bleker fregner og pigmentflekker. De går ikke helt bort, men lysner noe og gjør at det ikke blir værre. Jeg har brukt den i hele svangerskapet og under ammetiden. Funker super bra. Foundation synes deg make up forever hd dekker bra.
Djungelvrål Skrevet 4. mai 2012 #13 Skrevet 4. mai 2012 Sesderma Kojikol er en ansiktskrem som bleker fregner og pigmentflekker. De går ikke helt bort, men lysner noe og gjør at det ikke blir værre. Jeg har brukt den i hele svangerskapet og under ammetiden. Funker super bra. Foundation synes deg make up forever hd dekker bra. Hvor får du tak i denne?
Anehan Skrevet 5. mai 2012 #14 Skrevet 5. mai 2012 Jeg bruker glo minerals pressed base pudder og det dekker bra over mine fregner
Glorya82 Skrevet 6. mai 2012 #15 Skrevet 6. mai 2012 Jeg kjøper på amazon.com, mye billigere enn i Norge, men du får kjøpt den hos hudpleiere som fører merket. I Oslo vet jeg kun om nobel og coluseum klinikken, mulig det går under medisinsk hudpleie og kun føres av medisinske hudpleiere... Exuviance har også en tilsvarende krem med samme type innhold, sikkert lettere å få tak i da mange flere fører det merket. Den heter intense lightning complexe..
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #17 Skrevet 6. mai 2012 Lær av Iselin i Paradise Hotel. Hun smører på noe slags tykk leire som legger seg som en gul maske over ansiktet og skjuler alt av fregner. Kanskje det står noe om det på bloggen hennes?
Djungelvrål Skrevet 6. mai 2012 #18 Skrevet 6. mai 2012 Lær av Iselin i Paradise Hotel. Hun smører på noe slags tykk leire som legger seg som en gul maske over ansiktet og skjuler alt av fregner. Kanskje det står noe om det på bloggen hennes? For et utrolig tåpelig svar, hvor gammel er du? 12?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå