Gå til innhold

27 stemmer

1. 1. Hot or not?

• Hot
      6
    • Not
      21

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det hot or not med menn som bruker solarium?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Not.

Gjest Raindrops
Skrevet

Ser ikke noe galt i det, så sant det er snakk om moderat bruk. Overdreven soling er ikke hot uansett hvilket kjønn det er. Hvis han tar sol av og til så ser jeg ikke på det som verken hot eller not, jeg bryr meg bare ikke.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

not!!!

Gjest UngKalven
Skrevet

Jeg vil tro det er: Menn som tar sol = Ikke hot. Menn som er solbrune = Hot.

Alt som gjør at en mann ser bedre ut er jo bra. Men å vite at en mann er spesielt opptatt av å fikse på utseende gjør han mindre mandig og tiltrekkende. Am I right?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke så lekkert med menn som er likbleke heller da. Og jeg skjønner godt at de ikke gidder å ligge timevis ute i sola.

Skrevet

Hot. Skulle ønske samboeren min tok litt sol. Er mye mer sexy når de har litt farge på kroppen.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Joda, bleke menn kan være veldig sexy, spesielt hvis de heter Eric Northman :rodmer:

Endret av Raindrops
  • Liker 3
Skrevet

Hot, de aller fleste ser mye bedre ut med litt farge på kroppen:) Men ikke så hot om de tar så mye at de er mer oransje enn brune..

Skrevet

Tenker bare på den friends episoden hvor Ross tar spraytan og teller i feil tempo og blir sprayet 4 ganger på samme side.. :fnise:

Det er ikke hot...

Skrevet

Signerer alt det Raindrops sier her. ;)

Skrevet

Veldig hot! Liker menn som tar vare på seg selv og utseendet sitt. For å nå til toppen av skalaen vil jeg nesten si at litt solbrunhet er et must!

Skrevet

Veldig hot! Liker menn som tar vare på seg selv og utseendet sitt. For å nå til toppen av skalaen vil jeg nesten si at litt solbrunhet er et must!

Hvordan er det å ta vare på seg selv å grille huden?

Skrevet

Å ta et par halvtimer solarium om vinteren kan ikke karakteriseres som å grille huden. Er gjerne ikke mer som skal til for å få litt glød. Dessuten tror jeg det er sunt!

Skrevet

Å ta et par halvtimer solarium om vinteren kan ikke karakteriseres som å grille huden. Er gjerne ikke mer som skal til for å få litt glød. Dessuten tror jeg det er sunt!

Ja, jeg har også hørt at hudkreft er veldig sunt. Eller ikke.

Skrevet

Får man hudkreft av 2 solariumstimer? :skratte: Har du en kilde å referere til?

Skrevet

Får man hudkreft av 2 solariumstimer? :skratte: Har du en kilde å referere til?

Solarium er ikke sunt. Det sier seg selv.

AnonymBruker
Skrevet

bleikfeite normenn er ikke hot, heller ikke bleike tannpirkere, ser ut som de lider av noe! Å det gjelder IKKE kun menn.

Alle, både kvinner og menn, tykke eller tynne ser BEDRE ut med farge på kroppen!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

bleikfeite normenn er ikke hot, heller ikke bleike tannpirkere, ser ut som de lider av noe! Å det gjelder IKKE kun menn.

Alle, både kvinner og menn, tykke eller tynne ser BEDRE ut med farge på kroppen!

Legger til:

Å hvordan de får fargen stiller jeg med aldeles likgyldig til!

Så mange idiotiske tråder som dukker opp.

WHO THE F*** CARES???!

Skrevet

who cares.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...