Gå til innhold

Kjøkken tema

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte å starte temaet om kjøkkenet, så at de som planlegger å pusse opp kan få tips og råd. De som har nylig pusset opp kanskje kan bidra med nyttig informasjon så at de nye unngår feil som koster penger.

Jeg er blant de som planlegger å pusse opp om sommeren og foretrekker å gjøre det meste av jobben selv. Jeg har funnet en del videoer om flislegging, men hvor skal jeg begynne fra? Vi skal skifte benkeplate, fronter, noen skap, men ikke alle ....... Takk for tips.

Videoannonse
Annonse
Gjest Badabing
Skrevet

Vi malte og la nytt gulv, satte opp kjøkkenet, satte på benkeplaten og tok flisene til slutt.

Mest mulig skuffer er min anbefaling. Er så glad i kolonialskuffene mine, for jeg har fått så mye bedre oversikt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spørsmål til de som har komfyr som ikke er integrert i skap. Kan dere anbefale meg noen som ikke får døren for varm når noe stekes i ovnen, som har selvrens, tidskontroll, barnesikring, lås på funksjoner og keramiske kokeplater? Det er et hav med komfyr i butikkene og jeg sliter med å finne noen som kan anbefale meg komfyr som har alt jeg trenger. Tusen takk.

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal pusse opp kjøkken og tenker å gjøre det meste selv, men kanskje trenger vi litt hjelp fra snekker og elektriker. Hvor lang tid på forhånd må man regne med når man skal bestille det for en bestemt dag? Har noen peiling på vanlige priser per time?

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Har noen revet ned kjøkkenfliser over benkeplaten selv? Har dere noen enklere tips og råd? Hvordan gjør vi det selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...