Gå til innhold

Hvor lamg tid etter kirken er dere bedt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Beg. I kirken halv 11,så da er det vel over ca halv 12.

Vi er bedt videre kl 14.30. Vi tar taxi til kirken(på landet) og vet ikke hvor vi skal gjøre av oss. 2 mil til hotellet som er nærmest,men skal ikke være der på selskapet.

Dårlig planlagt fra vertskapet?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal i borgerlig konfirmasjon til kusina mi i morgen, og de er de eneste som bor der det skal være, men likevel er det 2,5 time fra sermonien slutter til middagen begynner. Utrolig rart synes jeg..

Skrevet

Dette var underlig og dårlig planlagt, synes jeg.

Har hatt fire konfirmasjoner nå, og gjestene er bedt til en liten time etter sermonien. Dette fordi det tar litt tid å komme seg fra sermonistedet til lokalet.

Gjest Zizzi
Skrevet

Gudstjenesten til min konfirmant er kl. 12.30, å vi har bedt til selskap kl 14.30.

De som har vært i kirken kjører direkte til lokalet. Jeg har tenkt på å kanskje ha litt oppskåret frukt og noe drikke til de som kommer tidlig.

Vi har noen som skal hjelpe til under koldtbordet å de vil være tilstede før gjestene begynner å komme.

Det kommer endel langveisfra, å de skal kunne dra direkte til selskapet.

Skrevet

Vi har valgt en sånn løsning, med fire timer fra kirke til middag.

1. Sermonien begynner tidlig, og de færreste kommer til å komme dit

2. Vi skal ikke ordne lokalet selv, og ønsker derfor litt tid til å sjekke at alt er som vi har tenkt

3. Jeg regner med at folk kommer før middagen begynner, gjerne en halvtime før

4. Selskapet holdes ca en times kjøring fra kirken

Da måtte det nesten bare bli sånn:)

AnonymBruker
Skrevet

Beg. I kirken halv 11,så da er det vel over ca halv 12.

Vi er bedt videre kl 14.30. Vi tar taxi til kirken(på landet) og vet ikke hvor vi skal gjøre av oss. 2 mil til hotellet som er nærmest,men skal ikke være der på selskapet.

Dårlig planlagt fra vertskapet?

Må dere dra i kirken? Her jeg kommer fra (og flere andre steder jeg har vært i konfirmasjon) ber de om at det kun er de nærmeste som kommer i kirken pga plassmangel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...