AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #1 Skrevet 4. mai 2012 For over to år siden var jeg aktiv på en tråd på samlivsforumet der en mann skrev ut sin fortvilelse i sitt ekteskap.. Vi fortsatte å holde kontakten, helt sporadisk, i mailform her på KG. Etterhvert var vi på MSN. Etter noen måneder kom det frem av vi var fra samme by.. det viste seg etterhvert at vi faktisk bare bodde 5 km unna hverandre.. Vi utviklet et ganske spesielt vennskap.. Vi hadde ingen skjult agenda. Ingen av oss som ønsket mer enn dette fortrolige forholdet over skjermen. Vi fikk og ga råd.. Noe som fikk oss begge til å tenke nytt/annerledes.. og ikke minst føle oss til nytte.. føle oss betydningsfulle. Nesten to år etter at han skrev på KG for å få råd til bedring i sitt ekteskap, bestemte han seg for å ta ut separasjon. Flytte fra kona. Vi måtte jo nå treffes. Drikke litt vin og le av alle de morsomme historiene vi hadde delt.. og det faktum hvordan vi fant hverandre her på KG. Og ikke minst.. feire at han endelig tok et valg og endelig gjorde det han lenge hadde visst han måtte gjøre. Så vi treftes.. en sein kveld...og det sa.. Hmm.. det sa ikke pang og vi så stjerner og planeter.. Det var mer som å ha endelig kommet hjem..<3 Vi hadde jo blitt godt kjent i disse nesten to årene vi hadde skrivi... jeg visste hva han stod for, hva han likte/ikke likte.. Hva han drømte om.. hva han ønsket seg.. Han hadde gitt meg gode råd og kjente alle mine gode og mindre gode sider.. Dette var en slik spesiell, sann, unik kjærlighet som jeg tror de fleste bare drømmer om. Vi visste det fra den kvelden.. at det måtte bli oss. Vi to hører sammen - for resten av livet.. En lang historie kort.. Vi fant oss et hus som har plass til de barna vi har og nå flytter vi altså sammen. Alt annet føles feil så det må bli slik.. I kveld har jeg hatt "siste kveld med barna".. Siste kvelden der vi bor bare vi sammen.. Vi har pratet om den nye hverdagen vi skal få.. og barna virker til å se frem til det.. Vi har pratet endel om hvor vi kan kræsje! Hvor skjærer det seg når hverdagen starter..? Men, med de verdiene vi begge har, at vi deler samme "Kjærlighetsspråk" og at vi i tillegg er veldig bevisst på feil fra vårt første ekteskap klarer vi ikke å se helt hvor det skal butte. Med respekt og kjærlighet kommer man langt - gjør man ikke? Jeg ville først og fremst bare dele kjærligheten min med dere her på KG.. siden jeg fant ham nettopp her! Men om noen som har gått fra å være to familier til en.. har noen råd til oss på hva vi kan støte på.. eller noe annet - er det bare å dele Ønsker alle på KG en deilig vår fyllt med masse kjærlighet <3 14
sauen87 Skrevet 4. mai 2012 #2 Skrevet 4. mai 2012 Så utrolig koselig! Kjærlighetens veier er vel uransaklige... Ønsker dere all lykke med deres nye liv sammen
Gjest miss89 Skrevet 4. mai 2012 #3 Skrevet 4. mai 2012 Koselig Ønsker dere masse lykke til videre i livet
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #7 Skrevet 4. mai 2012 SÅ koslig, håper dette går bra, og håper det ikke kommer en ny historie på nyhtene igjen om den gale stefaren som drepte stebarna sine fordi han ville ha sin nye flamme og sine barn i fred - sånne er menn..
Gjest Vampen Skrevet 4. mai 2012 #8 Skrevet 4. mai 2012 SÅ koslig, håper dette går bra, og håper det ikke kommer en ny historie på nyhtene igjen om den gale stefaren som drepte stebarna sine fordi han ville ha sin nye flamme og sine barn i fred - sånne er menn.. 3
Sophia Skrevet 4. mai 2012 #9 Skrevet 4. mai 2012 SÅ koslig, håper dette går bra, og håper det ikke kommer en ny historie på nyhtene igjen om den gale stefaren som drepte stebarna sine fordi han ville ha sin nye flamme og sine barn i fred - sånne er menn.. Øh? Så koselig TS! Gøy at folk finner kjærligheten her på KG også! Håper flyttingen og samboerskapet går strålende! 1
GammelKaktus Skrevet 4. mai 2012 #11 Skrevet 4. mai 2012 SÅ koslig, håper dette går bra, og håper det ikke kommer en ny historie på nyhtene igjen om den gale stefaren som drepte stebarna sine fordi han ville ha sin nye flamme og sine barn i fred - sånne er menn.. Det var det første du tenkte når du leste innlegget? 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #12 Skrevet 5. mai 2012 For en fin historie. Jeg møtte også samboeren min på Kvinneguiden, for snart 2,5 år siden. Han startet en tråd om ensomhet, som jeg svarte på. Han hadde dårlig selvtillit (noe jeg ikke kan skjønne for alle venninnene mine er skikkelig misunnelige på meg), og den fineste, snilleste, og mest ambisiøse fyren jeg har møtt. Vi har definitivt hatt våre opp-og nedturer, men vi vet at vi elsker hverandre. Det blir nok ikke barn med det første, men den dagen vi forlover oss, skal jeg vurdere å skrive som uanonym. 5
Gjest TS Skrevet 5. mai 2012 #13 Skrevet 5. mai 2012 TS her.. Ja, dette er jammen en nyydelig historie. Der pratet vi sammen i et par år.. om livets ups and downs.. også viste det seg at vi hørte sammen..? Må klype meg i armen fra tid til annen for jeg kan ikke fatte at det er virkelig... Du som beskriver "worst thing ever... scenario.." *Smiler* Om du møtte denne mannen.. Den rolige, stabile, forutsigbare, snilleste.. pålitelige, ærlige, hensynsfulle, rettferdige mannen jeg nå blir samboer med, ville du aldri tenkt at det kunne komme et slikt scenario.. Han har jobbet iherdig for alle andre enn seg selv hele livet.. nå velger han "life..." og ønsker et godt, meningsfullt, rikt liv.. Han har masse kjærlighet å gi, er morsom og innmari sexy.. Jeg kjenner meg så trygg. Ivaretatt.. Jeg føler meg så utrolig heldig at nettopp JEG skal få lov til å leve sammen med ham.. Så.. til uka starter livet. Endelig!! Det livet jeg så lenge drømte om.. Lifes good... <3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #14 Skrevet 5. mai 2012 SÅ koslig, håper dette går bra, og håper det ikke kommer en ny historie på nyhtene igjen om den gale stefaren som drepte stebarna sine fordi han ville ha sin nye flamme og sine barn i fred - sånne er menn.. De fleste menn dreper ikke stebarna sine, vel? Så koselig, TS! Ønsker dere alt godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå