Capricorn Skrevet 4. mai 2012 #1 Skrevet 4. mai 2012 Vet ikke hva denne passer under, men la den under kjæledyr. Er det noen som har tatt avtrykk av poten til katt/hund og tatovert det? Ble avtrykket bra? Tror det blir litt vanskelig med katten min fordi han har så mye pels under potene. Kan liksom ikke barbere han heller? Er du fornøyd med den? Hvor har du den og hvilken farge valgte du?
suliman Skrevet 4. mai 2012 #2 Skrevet 4. mai 2012 Har ikke tatovert det på enda, heller ikke tatt avtrykk, men lurte litt på hvordan du hadde tenkt å ta avtrykket? Jeg lurte faktisk på å lage trolldeig og ta avtrykk med det, noen som har noen bedre måter å dele? Men ja, du trenger jo ikke barbere pusen, men det er ingen problem å stusse pelsen under poten hans for å få fram formen mer. Bruk en liten saks, foreksempel en neglesaks (ikke negleklipper) og stuss ivei.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #4 Skrevet 4. mai 2012 Søsteren min brukte barnevennlig maling da hun tok avtrykk. Det er lett å vaske ut av pelsen og ikke giftig, og det gir et bedre utgangspunkt til en tatovering enn det er kitt-avtrykk gjør. Jeg valgte å heller tatovere en flekk som hunden min har på hoften, det er mere unikt syns jeg
Capricorn Skrevet 4. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 4. mai 2012 Jeg syns ikke det er harry, men det kommer litt an på hvor man har den. Ville hatt den litt diskret. Det er ihvertfall ikke mer harry enn andre tatoveringer. Måtte nok fjerna litt pels og finne en ufarlig farge jeg kan ta avtrykk med.
Capricorn Skrevet 4. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 4. mai 2012 Søsteren min brukte barnevennlig maling da hun tok avtrykk. Det er lett å vaske ut av pelsen og ikke giftig, og det gir et bedre utgangspunkt til en tatovering enn det er kitt-avtrykk gjør. Jeg valgte å heller tatovere en flekk som hunden min har på hoften, det er mere unikt syns jeg Ja, er vel litt enig i det. Det er kanskje mange som har gjort dette allerede. Katten min har ikke noen flekker det er mulig å ta avtrykk av, men det er også en god ide. Grunnen til at jeg vil ha poter er at han har veldig store og kraftige poter. Derfor så er det litt spesiellt for meg å bevare på en måte.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #8 Skrevet 4. mai 2012 Huff det er jo griseharry.. Det er ikke alle som får de på puppene 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #9 Skrevet 4. mai 2012 Huff det er jo griseharry.. Huff du er griseharry.. 2
Gjest uAnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #10 Skrevet 4. mai 2012 Ja, er vel litt enig i det. Det er kanskje mange som har gjort dette allerede. Katten min har ikke noen flekker det er mulig å ta avtrykk av, men det er også en god ide. Grunnen til at jeg vil ha poter er at han har veldig store og kraftige poter. Derfor så er det litt spesiellt for meg å bevare på en måte. Jeg mente unik, som i at den flekken er mere unik for hunden min enn poten hennes er, en pote er en pote, mens flekken hennes er bare hennes liksom. Ikke at jeg på en måte har en mere original idè fordi jeg tatoverte flekk og ikke pote Jeg syns begge deler er like fint jeg. Men om man syns poteavtrykk er "harry" og dyret ikke har flekker så går det alltids an å tatovere fødselsdatoen, eller id-nummeret istedet... Men det er mere klinisk da, ikke så kunstnerisk liksom. Skulle jeg tatovert en pote så tror jeg jeg ville tatt avtrykk med giftfri maling og så tatt med et godt bilde av poten i tillegg for å få med detaljer som ikke avtrykket plukket opp, og kanskje cm-målene også for å få det så likt som mulig.
Gjest Skrevet 4. mai 2012 #11 Skrevet 4. mai 2012 Jeg tok bilde av potene sammen med noe sammenlignbart (pen, mynt o.l.), som tattovøren sa tok i riktig størrelse og tattoverte! Men mine tre katter har tegninger og flekker på potene så ville ha med de
Gjest VilleMille Skrevet 4. mai 2012 #12 Skrevet 4. mai 2012 Det handler jo om preferanser dette da. Det som er harry for noen er ikke nødvendigvis harry for andre Ville nok hatt noe som dette jeg. Kanskje ikke plassert akkurat der på skulderbladet, men men.
LeaMichele Skrevet 4. mai 2012 #13 Skrevet 4. mai 2012 Det handler jo om preferanser dette da. Det som er harry for noen er ikke nødvendigvis harry for andre Ville nok hatt noe som dette jeg. Kanskje ikke plassert akkurat der på skulderbladet, men men. Sinnsykt stilig harry eller ikke, jeg vil ha.
Gjest Skrevet 4. mai 2012 #14 Skrevet 4. mai 2012 (endret) Slik er min! Den ser både skeiv og rar ut, men det er bare slik potene til kattene mine faktisk er! Endret 4. mai 2012 av Gjest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå