AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #1 Skrevet 4. mai 2012 Jeg synes denne luen var kul og har lyst til å prøve å strikke. Noen som vet om et sted jeg kansje kan finne oppskrift?
Loevinna Skrevet 4. mai 2012 #2 Skrevet 4. mai 2012 På Garnstudio sine sider kan du finne mange strikkeoppskrifter som er gratis. Kanskje du finner noe lignende der..
Sulosi Skrevet 4. mai 2012 #3 Skrevet 4. mai 2012 Klart du kan. Jeg strikket rett som det er uten oppskrift.
Sulosi Skrevet 5. mai 2012 #4 Skrevet 5. mai 2012 Har du mulighet til å få lånt eller prøvd luen? Tell masker i omkrets, mål lengde, se etter økninger like etter vrangbord og tell hvor mange masker det er i hver mønsterdel (de vrange maskene og den delen med de blåbærene...) Så har du det. Ellers finnes det mønster å få på luer som likner i fasong.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #5 Skrevet 8. mai 2012 Takk, hadde håpet noen visste om oppskrift som lignet....
Ninnin86 Skrevet 9. mai 2012 #6 Skrevet 9. mai 2012 Tja, hva med denne? Eller denne? Fant dessverre ingen med flettestrikk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå