Gå til innhold

Usikker på utseende pga totalt ulike bilder av ham

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på flørteren med en fyr jeg ikke enda har truffet i virkeligheten. Har sett en del bilder av hverandre osv. Kan jo si med en gang at vi "møttes" på sukker.no først og fremst ;)

Jeg synes ikke det er overfladisk av meg å stille krav til utseende, og var derfor veldig forvirret over bildene hans på sukker. På noen bilder var han nyyydelig å se på, andre bilder så han superrar ut, og så var det bilder av hanm der han var lite vakker for å si det slik.

Men vi hadde god kjemi fra starten, så etter at vi kom i snakk, så hadde ikke bildene så mye å si.

I ettertid har vi da snakket enda mer, og sett flere bilder av hverandre, feks via facebook. Og akkurat det samme der. Totalt forskjellige bilder :klo: Man kan se det er ham på alle altså, men hvordan i alle dager er det mulig å forandres så utrolig mye på ulike bilder? !

Når jeg møter ham, som jeg skal om ikke så lenge, så er jeg ganske så nyskjerrig på hvilket bilde-utseende som stemmer mest med realiteten. Er det dumt av meg å gå utifra de verste, for så å unngå å bli skuffet? :geiper:

Videoannonse
Annonse
Gjest Tidssone
Skrevet

Du kommer til å se alle disse sidene av ham, dersom dere møtes to ganger.

Skrevet

Haha! Du kan jo spørre ham hvem av dem han ligner mest på da? Viss ikke, ville jeg nok satt meg til ro med at det var det "styggeste" :P

AnonymBruker
Skrevet

Twoface! Jeg synes slike menn er de mest interessante, jeg ;) Et ansikt jeg ikke blir klok på blir jeg heller ikke lei av.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke overfladisk å legge vekt på utseendet. Spør han rett ut om han kan skru på cammen sin slik at du får sett han live.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke overfladisk å stille strenge krav til utseendet, og vise at man ikke tar hvem som helst. Vær kresen!

Gjest UngKalven
Skrevet

Hva er forskjellene på de bildene du liker og ikke liker han på? Gjør han spesielle utrykk?

AnonymBruker
Skrevet

Hva er forskjellene på de bildene du liker og ikke liker han på? Gjør han spesielle utrykk?

TS her :)

Nei, egentlig ikke. Eller la oss sammenligne to smile-bilder. Ene veldig pent, det andre mindre pent :klo:

Jeg vil selvsagt møte ham og finne ut om han er toface eller tre eller fire, men det er ganske rart dette her. Skulle nesten tro han hadde en tvillingbror med merkelig utseende, som da bruker både sukker og face-profilen sammen med ham :vetikke: :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser rar ut på en god del bilder - ansiktet ser langt og dratt ut, skygger under øynene, munnen ser rar ut osv. På andre bilder ser jeg ganske pen ut. Eksen min kommenterte at jeg ikke var fotogen, han synes jeg er pen i virkeligheten, men at jeg så veldig annerledes ut på mange bilder. Ser selv at jeg har annen og bedre utstråling på videoopptak enn foto. Ville tatt sjansen på å treffe ham, jeg. Utseende betyr noe, og han her kan vel så gjerne være skikkelig kjekk som "rar", det avhenger av personligheten også.

Skrevet

Var det samme med samboern min når jeg traff han på nett.. Han så forskjellig ut på flere bilder, så jeg visste ikke helt hva jeg skulle forvente når jeg møtte han.. Under første daten vippet han liksom mellom det ene og det andre bildet, men til slutt spilte det vel ingen rolle. Jeg fant den virkelige versjonen av ham og kunne ikke brydd meg mindre om bildene.

Men er noen som ikke ser ut som seg selv på bilder, jeg syns du bare skal glemme bildene, hoppe i det, møte han og se hvordan han egentlig ser ut. Hvem vet, kanskje du blir positivt overraska? :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke bilder. Utstrålingen til en person har så mye å si at du vil aldri få et riktig uttrykk før du treffer ham. Det er veldig få mennesker som faktisk er fotogene. Min kjæreste ser alltid rar ut på bilder, men han er veldig fin i virkeligheten fordi han har fine trekk som ikke kommer frem på bilder + en fin personlighet og glimt i øyet.

Skrevet

Når jeg møter ham, som jeg skal om ikke så lenge, så er jeg ganske så nyskjerrig på hvilket bilde-utseende som stemmer mest med realiteten. Er det dumt av meg å gå utifra de verste, for så å unngå å bli skuffet? :geiper:

Det er det eneste smarte du kan gjøre.

Bilder og virkeligheten stemmer aldri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...