AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #1 Skrevet 4. mai 2012 Noen som vet hvilke løsvipper som er bra, og holder lenge? Vil gjerne at de skal se naturlige ut, ikke sånn dragqueen look! Helst noen fra en fysisk butikk.
pandabear Skrevet 4. mai 2012 #2 Skrevet 4. mai 2012 Red Cherry Lashes er min favoritt. Billig og bra. Vet desverre ikke om de selges i butikk.
Anehan Skrevet 5. mai 2012 #3 Skrevet 5. mai 2012 Red cherry lashes #13 er min absolutte favoritt, bruker de hele tiden ;-) Lengde og litt volum, kan brukes til hvilken som helst anledning Ardell har også veldig mange fine!! :-) Vet ikke om red cherry er å få tak i vanlige butikker, jeg bestiller mine på nettet til ca 3$. Ardell sine ligger gjerne på opp i mot 80,- i butikker :-)
Lisa-Marie Skrevet 5. mai 2012 #4 Skrevet 5. mai 2012 Ardell Accents Lashes 301 er min favoritt. Er slike "half lash", ser veldig naturlig ut fordi det er mye lettere å sette på. Jeg sliter veldig med å sette på vipper pent men med disse går det som en drøm, og det ser kjempe sexy ut
Gjest Vodka Skrevet 5. mai 2012 #5 Skrevet 5. mai 2012 Ardell Accents Lashes 301 er min favoritt. Er slike "half lash", ser veldig naturlig ut fordi det er mye lettere å sette på. Jeg sliter veldig med å sette på vipper pent men med disse går det som en drøm, og det ser kjempe sexy ut DE skal jeg prøve
Anehan Skrevet 5. mai 2012 #6 Skrevet 5. mai 2012 Ardell Accents Lashes 301 er min favoritt. Er slike "half lash", ser veldig naturlig ut fordi det er mye lettere å sette på. Jeg sliter veldig med å sette på vipper pent men med disse går det som en drøm, og det ser kjempe sexy ut De vil jeg og prøve!!
Lisa-Marie Skrevet 6. mai 2012 #7 Skrevet 6. mai 2012 DE skal jeg prøve De vil jeg og prøve!! Ja de er helt supre :D Får de på ebay også veldig billige.
Gjest Vena Cava Skrevet 6. mai 2012 #8 Skrevet 6. mai 2012 Det ser veldig fint ut når man får det til. Jeg har fått det til en gang i mitt liv, ellers har jeg bare blitt seende ut som en dragqueen.....lite pent. Men kan man bruke sånne vipper om og om igjen?og hvor mange ganger evt? Har litt lyst til å prøve neste gang jeg skal pynte meg
pandabear Skrevet 6. mai 2012 #9 Skrevet 6. mai 2012 Ja er ikke noe problem bruke vippene igjen, så lenge du er forsiktig når du tar de av, og fjerner rester av lim og mascara(hvis du har det på de) før du legger de bort
Anehan Skrevet 6. mai 2012 #10 Skrevet 6. mai 2012 Det ser veldig fint ut når man får det til. Jeg har fått det til en gang i mitt liv, ellers har jeg bare blitt seende ut som en dragqueen.....lite pent. Men kan man bruke sånne vipper om og om igjen?og hvor mange ganger evt? Har litt lyst til å prøve neste gang jeg skal pynte meg Kanskje du har brukt for "kraftige" vipper hvis du blir seende ut som dragqueen? Jeg har et par med vipper som jeg har brukt minst 20 ganger nå. Jeg bruker ikke maskara på dem, for da blir vippene så bustete og fæle etterhvert, men fjerner lim og legger dem tilbake i esken når jeg har brukt dem. Hvis først en begynner å bruke falske vipper så blir en "avhengig".. Hehe.
Gjest Vena Cava Skrevet 6. mai 2012 #11 Skrevet 6. mai 2012 (endret) Kanskje du har brukt for "kraftige" vipper hvis du blir seende ut som dragqueen? Jeg har et par med vipper som jeg har brukt minst 20 ganger nå. Jeg bruker ikke maskara på dem, for da blir vippene så bustete og fæle etterhvert, men fjerner lim og legger dem tilbake i esken når jeg har brukt dem. Hvis først en begynner å bruke falske vipper så blir en "avhengig".. Hehe. Det er mulig de har vært for tykke ja. Men jeg syns i tillegg det er kjempevanskelig å sette dem å, jeg treffer aldri vippekanten riktig. Enten er de for lange eller så blir de liggende over slik at det ser ujevnt ut og ikke særlig pent. Men øvelse gjør vel mester har jeg hørt? får bare begynne å orke å øve... Endret 6. mai 2012 av Muff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå