Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har lyst til å stramme opp kroppen før sommeren, og lurer på om dere har noen tips?

Litt om meg: 22 år, 167 cm høy og veier 65 kg. Er så heldig at alle ekstrakiloene samler seg rundt magen, og er arvelig beslastet av cellulitter. Har aldri hatt fokus på kropp og kosthold, men har alltid hatt muligheten til å spise det jeg vil uten å legge på meg. Kroppen ser derfor deretter ut, og jeg har lyst til å stramme opp og miste rundt 5-10 kilo.

I det siste har jeg tenkt mye på hva jeg spiser og gjort noen forandringer i kostholdet mitt. Har også begynt å trene, men merker ingen forskjell. :kjefte:

Ønsker så sårt å få den kroppen jeg ønsker meg, men aner ikke om det er mulig før sommeren? (Har ferie i juli)

Lurer også på om noen har prøvd, og vil anbefale, NOKAdietten?

På forhånd takk. :rodmer:

Endret av strawberrypie
Videoannonse
Annonse
Gjest PiaC
Skrevet (endret)

Har selv ikke prøvd den, men har et søskenbarn som prøvde den, og hun gikk ned 30 kg med den, og var kjempefornøyd! meen... ikke før 2 måneder var gått veide hun 40 kg mer, dvs gått opp 10 kg mer enn utgangspunktet.

Hvis du ønsker en kickstart anbefaler jeg den psmf dietten som det står mye om på fitnessbloggen.

:)

Endret av PiaC
Skrevet

Uffda, det er så ille. Vet du om hun bare "spiste" shake, eller om hun erstattet et par av dagens måltider?

Takk for tips - skal sjekke det ut nå! :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...