Tropic Skrevet 4. mai 2012 #1 Skrevet 4. mai 2012 Har alltid farget og stripet håret mitt selv, gått fra brunette til blondine hjemme også uten problemer! MEN før eller senere måtte det jo slå feil, hadde en litt rar hårfarge etter å ha latt håret bare være, kommunefarget med litt fargerester etter jeg var litt mer brunette. Jeg skulle bare stripe det litt og det ble selvsagt litt oransje.. Iallefall: Jeg vil jo ikek gå slik, så går nok tilbake til brunette, når kan jeg farge håret igjen? Imorgen? Eller bør man vente så og så lenge etter å ha bleiket til å farge, til tross for at det bare var et par striper. Nei, kommer ikke til å dra til frisøren, det passer ikke i økonomien nå i det hele tatt, så det går ikke uansett!
Gjest miss89 Skrevet 4. mai 2012 #2 Skrevet 4. mai 2012 Har du tenkt på å prøve ut blåshampoo? Det får man kjøpt hos frisør.. Jeg gjorde dette da håret mitt ikke ville sammarbeide med hårfargen, ble kjempefint etter et par vask
Tropic Skrevet 4. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2012 Har du tenkt på å prøve ut blåshampoo? Det får man kjøpt hos frisør.. Jeg gjorde dette da håret mitt ikke ville sammarbeide med hårfargen, ble kjempefint etter et par vask Takk for tips! Skal huske på det!! MEEN! Jeg tørket håret helt og ordnet det og det ble fint!!! Så ble ikke så ille som det så ut når det var bløtt!
Gjest miss89 Skrevet 4. mai 2012 #4 Skrevet 4. mai 2012 Takk for tips! Skal huske på det!! MEEN! Jeg tørket håret helt og ordnet det og det ble fint!!! Så ble ikke så ille som det så ut når det var bløtt! Så bra
Tropic Skrevet 4. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2012 Så bra Men skal kjøpe blåshampoo uansett, men, heter det blåshampo liksom?
Gjest miss89 Skrevet 4. mai 2012 #6 Skrevet 4. mai 2012 Hvis du forklarer at du har stripet håret ditt, men syntes stripene er litt gule og vil gjerne ha blåsahmpoo, så skjønner de fort hva du mener
Namine Skrevet 6. mai 2012 #7 Skrevet 6. mai 2012 De shampoene går vel veldig ofte under navnet sølvshampo. (Men de skjønner nok både blåshampo og lillashampo også.) Lillafargen nøytraliserer det gule, så prøv å få tak i en som er så lilla i fargen som mulig, og som ikke blekner for mye i fargen i det du blander den med vann. Lykke til!
ini Skrevet 6. mai 2012 #8 Skrevet 6. mai 2012 Uff, hjemmefarging er schkumle saker. Men som de andre sier, blåshampo eller hvadetennheter pleier å gjøre alt litt bedre. Men bra det ikke var så ille som først antatt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå