Gjest .-L-. Skrevet 4. mai 2012 #1 Skrevet 4. mai 2012 (endret) I en av trådene så kom det opp at menn går etter badgirls på samme måte som damer går etter badboys". Siden vi menn går etter"badgirls", så får vi frekke kommentarer i trynet på byn. Basicly, vi lager ris til egen ræv. Hvis vi tar utgangspunkt i byn, så er problemet med å gå for "snille"/sjenerte jenter at de ikke tilbyr noe form for "underholdning". Snille damer, som sitter i en krok, eller alene på bordet sitt, eller som sitter hjemme og ikke går ut, tilbyr oss ikke mye gøy. Når jeg går ut, så går jeg ut for å ha det gøyt. Hvis jeg går bort til en sjenert dame som ikke sier noen ting, hvor er det gøye i det? Fakta er at jeg heller vil gå på en smell, enn å dra en samtale med en som ikke sier noe. Det handler rett og slett om å kunne være gøy, ha det gøyt sammen med andre og å slippe seg løs. Hvis ikke, så blir man sittende for seg selv og ingenting skjer. Man har faktisk et eget ansvar for at ting skal skje. Eneste måten å få noe til å skje er igjennom handling! Når jeg ser en dame på byn ute på dansegulvet som jeg finner tiltrekkende. Så går jeg bort selv om jeg føler angst. Følelser er kun tilstede for å motivere visse type adferder, men selv om man for eksempel føler angst/er redd, så går det ann å handle for det om. Psykologer som målte angst nivået hos folk som gikk bort til ukjente folk, kunne vise at angsten sank etter en stund. Det er ikke farlig og kroppen + sinnet lærer seg ettervært å takle påkjenningen. Skal noe skje, så må man uansett handle, og da hjelper det ikke å grine om at badboys drar alle damene eller at menn bare går etter "badgirls". Det blir hva man gjør ut av det selv. Endret 4. mai 2012 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #2 Skrevet 4. mai 2012 Flott innlegg jeg skal iværtfall prøve å ta lærdom av dette
Envy Skrevet 5. mai 2012 #3 Skrevet 5. mai 2012 Så sant så sant! Men tror du ikke også, at om man bevisst går etter badgirls/badboys, er man egentlig ikke ute etter noe seriøst? Gøy er det ja, men den typen mennesker, eller hvertfall folk som er i en fase hvor man har den holdningen er gjerne ikke ute etter annet enn nettopp - gøy. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #4 Skrevet 5. mai 2012 Det finnes en mellom ting mellom å være inne sluttet og å være bad.
Anglofil Skrevet 5. mai 2012 #5 Skrevet 5. mai 2012 Tråden er ryddet for avsporinger. Kommentarer angående språk eller lignende kan tas på språkforumet. Yvonne (mod)
Gjest Janus Skrevet 5. mai 2012 #6 Skrevet 5. mai 2012 Jeg er enig i at mange jenter bør ta mer handling og slippe seg litt løs. På den andre siden, så opplever jeg ofte at jenter som i utgangspunktet er sjenerte kan åpne seg opp og bli virkelig sprudlende når man tar kontakt, så det er ikke et problem for min del og jeg går som regel ikke for de mest "populære" eller høylytte damene uansett. Men så er det ikke alle menn som tør å ta kontakt, så for jenter sin egen del så har de mye å tjene på å selv bli litt mer aktive og slippe seg litt løs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå