Gjest badeand1 Skrevet 4. mai 2012 #1 Skrevet 4. mai 2012 Jeg har en flaske Bacardi razz stående. Er det godt å blande burn eller battery med det eller burde jeg ta vanlig bacardi?
Marionette Skrevet 5. mai 2012 #2 Skrevet 5. mai 2012 (endret) Bacardi Razz er faktisk veldig godt å blande ut med vann! Helt sant! Kors på halsen Endret 5. mai 2012 av EtraM
Gjest badeand1 Skrevet 5. mai 2012 #4 Skrevet 5. mai 2012 Bacardi Razz er faktisk veldig godt å blande ut med vann! Helt sant! Kors på halsen Vel, det var ikke akkurat spørsmålet mitt. 1
Gjest VilleMille Skrevet 5. mai 2012 #5 Skrevet 5. mai 2012 Jeg pleier å bruke vanlig vodka til å blande med battery jeg. Da smaker det ikke så mye annet enn battery. Bacardi razz eller vanlig Bacardi har jeg aldri prøvd sammen med battery, så det vet jeg ikke om der godt eller ei. Men om du blander Cola og Bacardi Razz så blir det veldig godt
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #6 Skrevet 5. mai 2012 Rom (som Bacardi jo er) gjør seg best blandet med Cola, litt lime og masse is
Gjest badeand1 Skrevet 5. mai 2012 #8 Skrevet 5. mai 2012 Jeg pleier å bruke vanlig vodka til å blande med battery jeg. Da smaker det ikke så mye annet enn battery. Bacardi razz eller vanlig Bacardi har jeg aldri prøvd sammen med battery, så det vet jeg ikke om der godt eller ei. Men om du blander Cola og Bacardi Razz så blir det veldig godt Hva er vanlig vodka? Hva heter flaska du bruker? Rom (som Bacardi jo er) gjør seg best blandet med Cola, litt lime og masse is Det skal jeg prøve neste gang. ^^ thanks!
FruLuna Skrevet 5. mai 2012 #9 Skrevet 5. mai 2012 (endret) Jeg tror det er bedre å blande Bacardi Razz med f.eks. Sprite. Eller noe annet som er litt mer syrlig enn det Battery er (jeg har aldri smakt Burn, så hvis den er syrlig kan det jo hende det passer). Edit: ...og nå leste jeg spørsmålet ditt på nytt, og så at jeg ikke svarte på det du spurte om Til Battery tror jeg det er bedre med en sprit uten tilsatt smak. Vodka er vel den mest nøytrale, men det kan hende det funker med rom også. Endret 5. mai 2012 av FruLuna 1
Gjest badeand1 Skrevet 5. mai 2012 #10 Skrevet 5. mai 2012 Jeg tror det er bedre å blande Bacardi Razz med f.eks. Sprite. Eller noe annet som er litt mer syrlig enn det Battery er (jeg har aldri smakt Burn, så hvis den er syrlig kan det jo hende det passer). Edit: ...og nå leste jeg spørsmålet ditt på nytt, og så at jeg ikke svarte på det du spurte om Til Battery tror jeg det er bedre med en sprit uten tilsatt smak. Vodka er vel den mest nøytrale, men det kan hende det funker med rom også. Hehe. ^^ Bacardi razz og sprite er ikke så godt syns jeg. Tror du har rett. Bacardi razz er tilsatt smak, right? Jeg har virkelig ikke peiling altså.
FruLuna Skrevet 5. mai 2012 #11 Skrevet 5. mai 2012 Hehe. ^^ Bacardi razz og sprite er ikke så godt syns jeg. Tror du har rett. Bacardi razz er tilsatt smak, right? Jeg har virkelig ikke peiling altså. Ja, jeg mener Razz står for "raspberry", altså er det rom med bringebærsmak.
Gjest badeand1 Skrevet 5. mai 2012 #12 Skrevet 5. mai 2012 (endret) Ja, jeg mener Razz står for "raspberry", altså er det rom med bringebærsmak. Makes sense. ^^ Endret 5. mai 2012 av Mortem
Gjest VilleMille Skrevet 5. mai 2012 #13 Skrevet 5. mai 2012 Som sagt tidligere Rom som Bacardi går best med Cola og slike ting. Vanlig vodka er Smirnoff, Absolute, Finlandia, Kalinka, Sky, Boris Jelzin, Vikingfjord og Koskenkorva. Det er hvertfall de vanligste typene. Selv bruker jeg Kalinka. 70cl ligger på 260kr på polet, så det er en av de billigste, men funker like bra som de andre.
Gjest badeand1 Skrevet 5. mai 2012 #14 Skrevet 5. mai 2012 Som sagt tidligere Rom som Bacardi går best med Cola og slike ting. Vanlig vodka er Smirnoff, Absolute, Finlandia, Kalinka, Sky, Boris Jelzin, Vikingfjord og Koskenkorva. Det er hvertfall de vanligste typene. Selv bruker jeg Kalinka. 70cl ligger på 260kr på polet, så det er en av de billigste, men funker like bra som de andre. Takk! Men den Kalinkaen på polet, er det den samme som man får kjøpt på matbutikken? For trodde den på matbutikken var det samme som smirnoff rusbrus.
Gjest VilleMille Skrevet 5. mai 2012 #15 Skrevet 5. mai 2012 (endret) Du må huske at Smirnoff og Kalinka er et merke, de lager andre alkoholholdige drikker i tillegg til vodka. Så du får Smirnoff og Kalinka rusbrus på dagligvarebutikken ja. Dette er spritflaska du får på polet Og det er vel denne rusbrusen du tenker på? Edit: Ene bildet var ufattelig stort Endret 5. mai 2012 av VilleMille
Cuddlegirl Skrevet 5. mai 2012 #16 Skrevet 5. mai 2012 Jeg ville brukt vanlig Bacardi om du skal blande det med burn eller battery. Til Bacardi razz ville jeg brukt cola.
Gjest badeand1 Skrevet 5. mai 2012 #17 Skrevet 5. mai 2012 (endret) Du må huske at Smirnoff og Kalinka er et merke, de lager andre alkoholholdige drikker i tillegg til vodka. Så du får Smirnoff og Kalinka rusbrus på dagligvarebutikken ja. Dette er spritflaska du får på polet Og det er vel denne rusbrusen du tenker på? Edit: Ene bildet var ufattelig stort Da skjønner jeg. Var den Kalinka red star jeg tenke på. Tusen takk. Jeg ville brukt vanlig Bacardi om du skal blande det med burn eller battery. Til Bacardi razz ville jeg brukt cola. Thank you! ^^ Endret 5. mai 2012 av Mortem
Gjest gjest17 Skrevet 5. mai 2012 #18 Skrevet 5. mai 2012 Til Bacardi Razz pleier jeg å bruke Sprite, Cola eller Schweppes Russchian, med ett par limebåter i :-)
tøydokka Skrevet 5. mai 2012 #19 Skrevet 5. mai 2012 Jeg har en flaske Bacardi razz stående. Er det godt å blande burn eller battery med det eller burde jeg ta vanlig bacardi? Ja, skvis i tillegg sitron oppi,(vær raus)! Smashing farlig godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå