iskaffe Skrevet 4. mai 2012 #1 Skrevet 4. mai 2012 (endret) De siste årene har jeg fått en skikkelig hengerumpe. Jeg er ellers slank og normalvektig, men rumpa er flat som en pannekake og henger som ei gardin. I tillegg ser jeg antydelser til "ridebukselår" selv om jeg egentlig er slank. Jeg er med andre ord veldig dårlig trent. :gjeiper: Har lyst å begynne å trene men er inne i en ekstremt travelt periode nå, men har lyst å se hva jeg klarer. Spesiellt fordi jeg skal i 2 bryllup i sommer. Derfor lurer jeg på om 15min med trening (hovedsaklig rumpeøvelser) hver dag gir noen effekt i det hele tatt? Eller blir det for lite? I så fall, hvor lenge/eller hvor hardt anbefaler dere meg å trene for å få noen synlige resultater til sommeren? Endret 4. mai 2012 av iskaffe 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #2 Skrevet 4. mai 2012 Alt nytter. Begynn å ta trappene i steden for heisen, hver dag.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #3 Skrevet 4. mai 2012 Jeg har tatt 15 minutter med knebøy og et par ander øvelser de siste ukene, ved siden av senga før jeg legger meg. Og jeg merker faktisk stor forskjell Så alt hjelper nok!
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #4 Skrevet 4. mai 2012 Alt hjelper, men det hjelper mer om legger på vekter. Et eksempel er å fylle en sekk med bøker når du tar knebøy eller bulgarsk utfall f.eks. Regner med du ikke drar på treningssenter for å være der i 15 min. 1
Tinelise Skrevet 4. mai 2012 #5 Skrevet 4. mai 2012 Jeg gjorde dette da jeg fortsatt bodde hjemme hos mine foreldre og ikke hadde noe treningssenter å gå på. Funka supert og så ganske fort resultater! Har alltid lagt på meg rundt rumpa og hoftene I tillegg jogga jeg innimellom maks 10 minutter.
iskaffe Skrevet 4. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 4. mai 2012 Takk for tips. Jeg trener hjemme. Har hjemmekontor og er sjeldent jeg i det hele tatt beveger på meg. Da gjør jeg et forsøk iallefall! Dere som merket resultater, hvor raskt merker dere en forskjell? Tidsmessig?
Gjest Vodka Skrevet 4. mai 2012 #8 Skrevet 4. mai 2012 Hmm dette vil jeg og begynne med Hadde vært supert om 15 min om dagen er nok til å få en fin rumpe etter hvert
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #9 Skrevet 4. mai 2012 Åh, gode nyheter for meg! Selv gjør jeg knebøy og noe ala spensthopp, stillestående jogging pluss utfall, hjemme i gangen (så ikke naboene skal se meg). Benytter sjansen når jeg er trøtt og lei av å sitte på ræv foran pcen, selv om det bare blir noen minutter(10-15) om gangen. Føler meg som en idiot, men får nå uansett brukt musklene litt og pulsen går opp. I tillegg har jeg sluttet å sitte eller stå stille når jeg ikke må, f.eks. på buss, busstopp, trapp i stedet for heis, butikken uten bil osv osv. 2
Tinelise Skrevet 4. mai 2012 #10 Skrevet 4. mai 2012 Hmm.. Jeg husker ikke hvor lang tid det tok før jeg så resultater. Mener jeg så det fra uke til uke. Jeg tror jeg begynte rundt jul og i vinterferien var jeg veldig fornøyd. Så tror du har god tid til sommeren! Tror jammen jeg skal begynne igjen selv
Gjest Vodka Skrevet 4. mai 2012 #11 Skrevet 4. mai 2012 Akkurat hvordan trener dere? Hvilke øvelser og hvor mange reps og sånt? 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #12 Skrevet 4. mai 2012 Skaff dere Jillian Michaels Killer buns and Thighs, om dere klarer trening 40 minutter, 2-3-4 ganger i uka. Det er vel omtrent som 15 min hver dag? Hehe. Jeg fikk DEN SPRETNE runde sexy rumpa etter en runde med den videoen der. Tok bare ca 5 uker 1
Gjest Vodka Skrevet 4. mai 2012 #13 Skrevet 4. mai 2012 Skaff dere Jillian Michaels Killer buns and Thighs, om dere klarer trening 40 minutter, 2-3-4 ganger i uka. Det er vel omtrent som 15 min hver dag? Hehe. Jeg fikk DEN SPRETNE runde sexy rumpa etter en runde med den videoen der. Tok bare ca 5 uker Tror jeg må prøve den ja :D
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #14 Skrevet 4. mai 2012 Tror jeg må prøve den ja :D Jeg lover, den funker
MissKissis Skrevet 5. mai 2012 #15 Skrevet 5. mai 2012 Den har jeg akkurat begynt på,og det er bra trening altså
Binta Ba Skrevet 5. mai 2012 #16 Skrevet 5. mai 2012 Jeg anbefaler å gå på youtube, og søke opp butt bible..fantastisk! 20min pr gang. Jeg er bare på lower level 1, som skal gjøres over to uker, før man går til neste niva. Merker forskjell etter bare to ganger..deeeilig. Anbefales! 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #17 Skrevet 5. mai 2012 Tror jeg må prøve den ja :D er denne videoen med eller uten vekter?
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #18 Skrevet 5. mai 2012 er denne videoen med eller uten vekter? Det kan du velge, men det du MÅ ha, er en stol, og det har du nok hjemme Jeg har kjørt den uten vekter, den var tung nok uten, og det har også gitt gode resultater.
prinsesseM Skrevet 6. mai 2012 #19 Skrevet 6. mai 2012 Jeg anbefaler å gå på youtube, og søke opp butt bible..fantastisk! 20min pr gang. Jeg er bare på lower level 1, som skal gjøres over to uker, før man går til neste niva. Merker forskjell etter bare to ganger..deeeilig. Anbefales! Skal du gjøre det hver dag?
Binta Ba Skrevet 6. mai 2012 #20 Skrevet 6. mai 2012 Skal du gjøre det hver dag? Nope, jeg gjør det ca hver tredje:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå