Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ekstremt frustrert! Jeg kjører på med brasiliansk voksing hver sommersesong og får dette gjort profesjonelt. I dag var jeg og tok årets første brasilianske og er mildt sagt skuffet. Ikke bare var voksingen ubehagelig (hun strakk ikke huden min, noe som gjør det hele enda vondere og jeg sitter igjen med blåmerker noen steder), men hun fikk meg også til å blø. Jeg har aldri beggynt å blø av voksing før, men denne gangen var jeg så sår over så store områder at det var blodflekker på trusen min når jeg kom hjem.

Jeg beklagde meg over dette før jeg gikk, men hun sa bare at det hørte med siden det var så lenge siden sist.

Men det som irriterer meg mest er at voksingen rett og slett er gjort utrolig slurvete og ugjevn. Jeg har store området med hår igjen, spesielt nærmest kjønnsleppene og bakover. Vi snakker flekker og striper. På venusberget er det også masse masse hår igjen.

Jeg vet at når man vokser første gangen etter ett opphold over lang tid, så er det vondere, hårene henger bedre fast og man får ikke bort alt, men dette er rett og slett ekstremt. Hun har heller ikke sagt noe til meg om dette, noe de jeg har hatt behandling hos tidligere alltid har gjort. Tidligere har den som utfører voksingen også gått over med pinsett og tatt det som voksen ikke tar, dette ble ikke gjort i dag.

Kan man klage på dårlig jobbing når det kommer til slike behandlinger? Har noen av dere klaget på noe slik og fått ny behandling? Jeg hater å klage, men dette irriterer meg, spesielt når jeg faktisk betaler såpass mye for det :kjefte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri klagd men jeg ville definitivt gjort det. Jo før jo bedre.

Jeg vet ikke hva du betalte men det kan jo være dyrt med voksing, da er det irriterende å ikke få det en betaler for. Forøvrig vil jeg anbefale sukkervoks i steder for vanlig voks, tar bort alt av hår men gjør myyye mindre vondt. :)

Skrevet

Det er klart at du kan klage. Gi beskjed om at du ikke synes jobben er godt nok utført, at du har gjort dette før og at du ikke har sittet igjen med så mye hår, blåmerker og blod etter voksing. Be om at noen andre der går over evt. si at du ikke ønsker å betale full pris, kanskje du kan få igjen litt penger og få gjort det skikkelig en annen plass? Jeg ville nok ikke latt samme dame gjort det om igjen på meg.

Gjest JosefK78
Skrevet

Det er vel bare å gå ned og klage neste dag, si i fra at du har betalt for en skikkelig behandling og at det ikke var tilfredstillende og viss ikke de vil hjelpe si at du ønsker å snakke med sjefen, vær litt sur kjerring ikke vær redd for det

bare ikke dra frem den blodige trusa som bevismatriale, det vil bare bli tatt feil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...