Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2004 #1 Del Skrevet 26. januar 2004 Vi flytter og skal selvsagt male det nye rommet til veslejenta. Hvilken farge bør vi velge, med tanke på at hun, forhåpentligvis, skal dele rom med et søsken etterhvert, som jo kan bli både gutt eller jente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 26. januar 2004 #2 Del Skrevet 26. januar 2004 Gult. Det er en varm og god farge. Selv liker jeg lyseblått, noe jeg malte rommet mitt så snart jeg fikk lov. Det er en kjølig farge som gjør det lett å sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 26. januar 2004 #3 Del Skrevet 26. januar 2004 Vi valgte en deilig dus lilla, heter vel Flo tror jeg, det var sånn Straxmaling. Den kunne jenten på 4 og gutten på 7 år enes om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 27. januar 2004 #4 Del Skrevet 27. januar 2004 Vi har malt rommet til datteren våres i en varm gul farge også er det masse ole brum figurer på veggene. Også har vi ole brum lamper, gardiner og teppe. Synes rommet hennes er kjempefint, det er også noe som ville passe til både gutt og jente. :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 27. januar 2004 #5 Del Skrevet 27. januar 2004 Eg ville valgt ein beige farge, sidan du kan dekorere rommet slikt du vil. Fargen kan brukast til kva som helst. Når ungane blir større blir det jo ikkje noko problem heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. januar 2004 #6 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg kan ikke fordra gul så her hadde det vært uaktuellt. Min datter elsker lyseblått, så begge barnerommene her er malt i farge nummer 1020-R80B som er en rolig og svalt lyseblå farge. Fordelen er at rommet kan suppleres med rosa i hennes rosa periode, rødt i hennes røde periode og egentlig alle farger hun kan ønske seg.... Akkurat nå har hun nydelige kremhvite blondegardiner, og kremhvit lystett rullegardin. Hun har mørkeblått sengetøy i silke og digre pynteputer i hvitt, blått og rødt. En grå takskinne med spotter i, pluss hjertelampe fra Ikea.... det er så koselig der inne..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå