AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #1 Del Skrevet 4. mai 2012 Modellfabrikken ringte til meg idag, men jeg visste ikke hvem det var, så tok ikke telefonen. Noen som har ringt feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussilago_2 Skrevet 4. mai 2012 #2 Del Skrevet 4. mai 2012 Har opplevd dette ved at noen du kjenner (eller kjente engang eller aldri har kjent) har gitt ditt telefon nr fordi de mener at du vil like deres opplegg? Har begynt å lure på hva avtalen deres er... Gratis bilde om du gir bort telefonnr til noen du kanskje ikke lenger har kontakt med... (Ikke 100% sikker på om det er dette firmaet du nevner eller bare noe som ligner, har i hvertfall blitt ringt to ganger i løpet av det siste året, vanskelig å legge på også...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 4. mai 2012 #3 Del Skrevet 4. mai 2012 Åh, de ringte meg mange ganger en periode også. De gir seg ikke før du svarer..... Jeg aner heller ikke åssen de fikk nr mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indra Skrevet 4. mai 2012 #4 Del Skrevet 4. mai 2012 Modellfabrikken ringte til meg idag, men jeg visste ikke hvem det var, så tok ikke telefonen. Noen som har ringt feil? Da har ringt meg fem ganger nå. Forrige gang kjeftet jeg såpass mye og kraftig at jeg tror budskapet mitt kom igjennom. Jeg reserverer meg regelmessig mot telefonsalg og bli rekstremt provosert av de folka der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #5 Del Skrevet 4. mai 2012 Med Android kan du legge telefonnummeret til svartelisten, så blir de ignorert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 4. mai 2012 #6 Del Skrevet 4. mai 2012 Med Android kan du legge telefonnummeret til svartelisten, så blir de ignorert. Hvordan gjør man det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #7 Del Skrevet 29. oktober 2012 Modellfabrikken ringte til meg idag, men jeg visste ikke hvem det var, så tok ikke telefonen. Noen som har ringt feil? Jeg ble oppringt av dem i dag! Damen sa at navnet til en av mine venninner, og at hun hadde gitt dem nr mitt. Vet ikke hva de ville, Jeg sa bare at jeg ikke var interessert. Anonym poster: 91d347d28a110aa21d6ef59a61e8891f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 30. oktober 2012 #8 Del Skrevet 30. oktober 2012 De ringer meg også med jevne mellomrom. Irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 30. oktober 2012 #9 Del Skrevet 30. oktober 2012 Det er bare sånn fotografering til familiebilder som DU skal ha, eller hva enn du vil ha. Det er sånn de høster inn kunder. 9038403 av vennene mine på facebook har vært der og tatt bilder, og de har ringt meg flere ganger også men jeg orker ikke dra inn til Oslo for å ta bilder, for så å måtte betale dyre dommer for å få noen bilder selv. Neitakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå