sofie777 Skrevet 4. mai 2012 #1 Skrevet 4. mai 2012 Er det noen som har vært i en situasjon der du slapp fra det med få centimeter eller meter? Fortell gjerne. Det kan være stort eller lite. Jeg begynner: I dag sto jeg på et busstopp og ventet på bussen. Det var litt varmt, så jeg hadde kjøpt meg en softis. Jeg stilte meg opp under en lyktestople og etter noen få minutter hører jeg "splatt splatt" på bakken. Jeg så opp og der satt en måke med ræven rett over hodet mitt. Jeg var altså noen få cm fra å bli skitnet til, eller det som verre er, få måkeskit i isen. Phew, reddet der. 1
Ryvre Skrevet 4. mai 2012 #2 Skrevet 4. mai 2012 Jeg var ute og kjørte på en ganske så øde vei. Måtte stoppe fordi jeg skulle ta en telefonsamtale og strekke litt på beina. Akkurat når jeg hadde svingt inn på et bussstopp, så kom det en bil i full fart rundt svingen i motsatt kjørefelt fordi han kjørte forbi en traktor. Hadde jeg ikke kjørt ut til siden så hadde jeg havnet i en front mot front ulykke :/
Gjest Quake Skrevet 4. mai 2012 #3 Skrevet 4. mai 2012 Jobber på hotell hvor vi har store traller med lintøy og utstyr på. På den tralla har vi en liten plastikk mugge som vi har kniver i (kjempe smart)...trillet trallen nedover hotellgangen, over en liten dørstokk og ned detter muggen med kniver i. En kniv detter så den lander med bladet ned mellom to av mine tær. Heldigvis var det bare en strømpe og en sko som gikk deisen isteden for en tå eller foten =D
Dragonfly84 Skrevet 4. mai 2012 #4 Skrevet 4. mai 2012 (endret) Det her er egentlig en ulykke, men ingen ble noe særlig skada, selv om det kunne gått ille, så jeg skriver den Jeg hadde kommet tilbake fra ridetur på en hest jeg ikke kjente så godt, men jeg visste han ikke hadde hatt det så bra, og han var litt ustabil. Jeg skulle ri et par meter til før jeg stoppet, da han plutselig skvatt av et eller annet og steila. Han feilberegna hvor høyt han reiste seg, for han mista balansen og datt bakover. Jeg fikk ene foten ut av stigbøylen, klarte å komme meg noen centimeter over til den ene siden i fallet - det var det som reddet meg - og i det han landet på ryggen ble låret mitt most mellom salen og bakken. Heldigvis var vi på et jorde, det var høst og hadde regnet mye, så bakken var veldig myk. Vi landet i en nedoverbakke og heldigvis rullet han av meg og ikke over meg. Hadde det ikke vært for at bakken var så myk og at jeg klarte å komme meg litt over til ene siden hadde det nok ikke gått særlig bra, men etter tre dager på krykker og et par dager uten var jeg så god som ny! Endret 4. mai 2012 av Dragonfly84
Agathe Skrevet 4. mai 2012 #5 Skrevet 4. mai 2012 I en slak høyresving med kort sikt fremover møtte jeg plutselig to biler ved siden av hverandre (kan nevne at på min siden av veien var det en fjellvegg). Det føltes som om tiden gikk saktere sånn at jeg fikk med meg alt av detaljer, samt at jeg tråkket ned bremse og clutch før jeg visste ordet av det. Takk Gud at det var en rasteplass på andre side av veien sånn at bilen som ble forbikjørt kom seg inn der og han som kjørte forbi kom seg inn i rett felt, det var LITEN klarering mellom bilene. Kjente et enormt sug i magen og tror aldri hjertet har slått så hardt.
Gjest sardintroll Skrevet 6. mai 2012 #7 Skrevet 6. mai 2012 (endret) Dette var jeg ikke klar over selv, men en gang jeg var på restaurant med mine foreldre, kom jeg tilbake til bordet vårt eter å ha vært på do. Mine foreldre så bleke ut, for de hadde vært vitne til at jeg og en servitør med hendene fulle, og som var like uoppmerksom som meg, hadde vært en hårsbredd fra å bumpe i hverandre. :gjeiper: Endret 6. mai 2012 av sardintroll
Gjest Frk.Franzen Skrevet 8. mai 2012 #8 Skrevet 8. mai 2012 Kjørte bak en bil i en svingete 80-sone. Det er en mnd eller to siden så går ut ifra at det enda var endel snø på veiene og glatt ute. Vi kom til en sving og rett bak den svingen hadde den tufsen bestemt seg for å kjøre så sakte at han nesten stoppet helt opp fordi det kom en brøytebil på den andre siden. Idiot, veien var brei nok til at man godt kunne passert brøytebilen uten å stoppe opp. 1
Gjest Bella111 Skrevet 8. mai 2012 #9 Skrevet 8. mai 2012 kameraten til en jeg var sammen med før.kjørte nesten på meg. men jeg hoppa opp på sånn stein greier så jeg slapp...han var generelt gal i hode da.(han er forsåvidt en voldtekts mann og så dere skjønner han ikke er helt fornuftig) å engang så ville jeg ikke ha sex med en fyr for han hadde g-streng på seg.det er ikke noe jeg liker.så kjørte han meg hjem.han var sur å kjørte ut av veien.men heldigvis stoppet han når det kom et tre. jeg pleide å ri før.en dag så holdt jeg på med den hesten og hoppa over hinder å slikt.jeg falt av men landet på beina(har falt av 2 ganger,landa på beina begge gangene) jeg er som en katt å ja ikke minst den gangen jeg datt ut av bilen i fart.jeg bare rulla bort over.knakk ingenting 1
sauen87 Skrevet 8. mai 2012 #10 Skrevet 8. mai 2012 Samboeren min hadde litt englevakt når han var baby. Han var vel rundt et år gammel, og satt og lekte på golvet. Svigermor fikk plutselig for seg at hun måtte flytte ungen, og løftet han opp. 5 sekunder senere mistet svigermors søster en kjele med kokende vann over der som samboeren min nettopp hadde sittet. Hadde han fått det vannet over seg hadde det gått temmelig ille...
redchilli Skrevet 8. mai 2012 #11 Skrevet 8. mai 2012 Det var kø, bilen bak oss kom i svært høy fart og var uoppmerksom. I stedet for å kjøre rett inn i oss, kjørte den inn i fjellveggen. Gikk heldigvis bra med alle, men kunne gått riktig ille.
Sinner Skrevet 8. mai 2012 #12 Skrevet 8. mai 2012 Dette høres kanskje litt bagatellmessig ut men for et par dager siden skled jeg i trappa, for halvveis over rekkverket og holdt på å falle over. Hadde jeg gått over hadde jeg brekt nakken nesten garantert.
Gjest BM2 Skrevet 9. mai 2012 #13 Skrevet 9. mai 2012 Nyttårsaften i forrige årtusen. Jeg står litt bortenfor noen boliger og beskuer fyrverkeriet på himmelen. En flaggstang står bittelitt i veien for en batteri så jeg tar ett steg frem. Sekundet etter hører jeg en svopp-lyd bak meg. Jeg snur meg og der står den inni svarte helvetes diger rakett plantet en 10 - 15cm ned i gressplenen. Føkk, nå kommer jalla-gjengen på KG som ser på "åndenes avmakt" og sånn ræl til å få blod på tann 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå