Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med en tvers gjennom snill gutt i omlag et års tid, men den siste tiden føler jeg at jeg bidrar økonomisk mye mer enn det han gjør og i tillegg krever jeg nada niks av han så og si. Kan starte med å si at jeg absolutt er for at man skal dele på regninger når man handler sammen i butikker, spiser ute sammen etc, men det skal vel være lov å føle seg litt som en prinsesse innimellom?? Alt må vel ikke være 50/50 uansett?? Jeg er en veldig gavmild person og liker å skjemme bort mine nærmeste, har kanskje skjemt han litt for mye, spesielt den siste tiden.. Jeg har kjøpt alt fra Mulberry herreveske, spandert sydentur, Chanel rengjøringssett, flere par converse, jeans, MJ smykke osv til han den siste tiden samt vært veldig generøs når vi spiser ute eller handler i butikk. Jeg forventer ikke at han jeg er sammen med skal skjemme meg bort med masse ting, men jeg har litt lyst til å føle meg litt mer verdsatt. Vi hadde et års dag for ikke lenge siden og da presterte han å gi meg en søt eske med glidemiddel samt noe lys oppi... Jeg åpnet denne foran venninnene mine og jeg så at de fikk helt sjokk. Jeg måtte kjempe for å holde tårene tilbake og late som alt var bra, noe jeg selvfølgelig angrer på at jeg gjorde nå, burde bare sagt rett ut at en slik gave virkelig ikke passer seg i ettårsdag.

Jeg føler heller ikke at jeg har forventet noe av han, dette er min første kjæreste så jeg vet heller ikke hva man kan forvente av partneren sin? Men jeg føler virkelig at han forventer mye av meg, jeg liker å kle meg fint og pleie meg og dette vet jeg han setter pris på, men jeg er ikke komfortabel med å f eks gå helt uten sminke foran han eller med joggeklær, fordi han synes at jenter som er styla er veldig fint. Han er veldig veldig flink til å snakke om følelser og har ikke noe problem med å forklare meg om han f eks blir lei seg for noe jeg gjør, på en veldig ok fin måte, så der er han virkelig flink! Mitt problem er at jeg aldri sier fra om noe, jeg later som alt er greit og jeg gir han så vanvittig mye frihet, skal dog sies at jeg er veldig klar på dette med utroskap og hvor grensen går osv, men uten om det har han mye frihet.

En annen ting er at jeg jobber i en noe ekslusiv butikk med diverse produkter som er dyre, men som jeg får til innkjøpspris, han bestilte noe av meg som jeg kjøpte for han og som han skal hente på mandag. Sendte han melding og sa hvor han skulle hente pakken og at den allerede var blitt betalt av meg.. Han presterer med å svare; Kult!

Ble veldig overrasket over at han ikke spurte hvor mye det kom på eller noe, det er jo ganske sykt om han forventer at jeg skal sponse han med dette produktet til en verdi av over 2000 kroner som HAN skal ha selv..

Det skal også nevnes at han er tvers gjennom snill, han behandler meg veldig bra, er åpen med meg, kjempeflink til å snakke om følelser, han gjøre søte småting for meg som å ordne påskeegg, julekalender, ordne frokost og han betaler selvfølgelig ute like mye som meg. Men skulle ønske at jeg hvertfall innimellom kunne blitt litt mer spandert på, føler meg så lite verdsatt om dere skjønner.

Jeg har lyst til å snakke med han, men jeg har som sagt aldri vært i et så stabilt forhold før, og vet liksom ikke hvordan jeg skal ordlegge meg med følelsene mine fordi jeg er redd han kommer til å tolke det feil.. noen tips til hvordan jeg skal gå frem? Og synes dere jeg burde snakke med han på grunnlag av hva dere har lest nå? Svar mottas med stor takknemelighet!

Beklager for langt og rotete innlegg, måtte bare få alt ut!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Feil tråd, så det nå! Usikker på hvordan jeg flytter over til samvil og relasjoner?

AnonymBruker
Skrevet

hvor gamle er dere? høres ut som dere er meget unge.

du må nesten si ting rett ut ikke la at gli forbi for da er det jo greit for deg! du må faktisk si fra!!!! han tror alt er i skjønneste orden han..han kan ikke lese tanker.

synes han høres ut som en passe dust og. men hvorfor betalte du den pakken på 2000 nå? som skulle komme..få han til å betale den tingen selv,du har kjøpt mye annet til han....

Skrevet

Altså, hva forventet du å få i "ett-års gave"??? Jeg husker ikke om jeg fikk noe, men ville vært superfornøyd med en blomsterkvast.

Du sier han spanderer like mye som deg ute. Alt annet du kjøper til ham høres ut som unødvendig luksus (hvem kjøper rengjøringssett fra chanel??), Skjønner veldig godt at han ikke kaster bort pengene sine på sånt tull.

Hvis du velger å spandere dyre, unødvendige, ting på ham, værsågod. Men hvorfor i alle dager skal han bruke pengene sine på sånt tull til deg?

Og i og med at du har kjøpt masse tåpelige greier til ham fra butikken din, så er det ikke så rart at han tror du også betaler for den pakka? Du får fortelle ham at du ikke gjør det, da vet du ;)

Nei, herlighet.. Det er vel ikke luksusgaver man tenker på i forhold til å "bidra i forholdet". Hvorfor kjøper du ikke de tingene til deg selv, forresten, i stedet for mannen din? Ikke sikkert han syns de er så stas som du gjør, heller.

Skrevet

Jeg har vært sammen med en tvers gjennom snill gutt i omlag et års tid,

Det skal også nevnes at han er tvers gjennom snill, han behandler meg veldig bra, er åpen med meg, kjempeflink til å snakke om følelser, han gjøre søte småting for meg som å ordne påskeegg, julekalender, ordne frokost og han betaler selvfølgelig ute like mye som meg. Men skulle ønske at jeg hvertfall innimellom kunne blitt litt mer spandert på, føler meg så lite verdsatt om dere skjønner.

Hva var det du hadde å klage på, sa du??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...