Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte nettopp noe hos feelunique, og det stod £5 discount for shopping over £5, jeg kjøpte noe til £12 og fikk £5 rabatt, tenkte bare jeg skulle dele det :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kode? :)

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke kode, jeg oppdaga det ved check out, da stod det bare "- £5 discount" eller noe, merka det ikke før jeg skulle betale, at varen hadde sunket i pris, måtte gå tilbake og sjekke hva jeg hadde bestilt :)

AnonymBruker
Skrevet

Hmmmm :klo: LENGE siden sist jeg handlet på feelunqiue, men tror aldri jeg har anbefalt det til noen, faktisk? Aner ikke hvor den rabatten kom fra, trodde det var sånn som alle fikk .. :sjenert:

Skrevet

Oppe i høyre hjørne på forsiden deres står det: Get £5 off your next order :)

AnonymBruker
Skrevet

Oppe i høyre hjørne på forsiden deres står det: Get £5 off your next order :)

Ja, men den gjelder når man anbefaler siden til en venn, og hvis vennen bestiller noe! DA først får man de 5.

Skrevet

Ja, men den gjelder når man anbefaler siden til en venn, og hvis vennen bestiller noe! DA først får man de 5.

Aha, okei :)

Skrevet

Aldri handlet der før jeg.. Men hvordan er portoen? Sikkert avhengig av hvor mye man handler, men noen som har en ca. pris?

AnonymBruker
Skrevet

Aldri handlet der før jeg.. Men hvordan er portoen? Sikkert avhengig av hvor mye man handler, men noen som har en ca. pris?

gratis :) Eller, med i prisen fra før på en måte. Jeg betaler ikke ekstra for porto.

AnonymBruker
Skrevet

Det er fri frakt :)

AnonymBruker
Skrevet

Bare så ingen tror jeg lurer noen eller noe, her er bilde av ordrebekreftelsen jeg fikk på email, har bare bestilt en bittelitt dyrere og kjappere frakt, siden det kjøpet ble så billig..

post-37809-0-31525900-1336145964_thumb.j

AnonymBruker
Skrevet

Bare så ingen tror jeg lurer noen eller noe, her er bilde av ordrebekreftelsen jeg fikk på email, har bare bestilt en bittelitt dyrere og kjappere frakt, siden det kjøpet ble så billig..

Det er helt sikkert fordi du har anbefalt det til noen engang :)

Jeg bestilte derifra istad og jeg fikk ingen rabatt.

Gjest Nyyx
Skrevet

Bestilte derfra for 2 minutter siden, og fikk heller ingenting!

Kan hende du var heldig TS :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde å legge noe å kurven å gå til betaling og fikk heller ingen rabatt.

AnonymBruker
Skrevet

Beklager dere, jeg må ha tatt feil, kanskje noen av de Ørten personene jeg anbefalte for flere år siden endelig har kjøpt noe, det kunne ikke falle meg inn at det var tilfellet, unnskyld :flau:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...