AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #1 Skrevet 4. mai 2012 Hei! Ved linken under så står det at et av opptakskravene til Riga Stradins University er: '(...) bestått vitnemål fra v.g.s. allmennfaglig studieretning'. Vil dette si tre år med allmenn, eller får man det godkjent dersom man har gått to år formgiving og deretter allmenn påbygg, samt har Biologi 1+2 og Fysikk 1? Har tatt disse som privatist, men ser nå at siden er oppdatert og formulert annerledes. Noen som vet dette? På forhånd takk.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #2 Skrevet 4. mai 2012 Sannsynligvis kreves det generell studiekompetanse. Dessverre la du ikke ved noen link, så et bedre svar kan jeg ikke gi deg.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #3 Skrevet 4. mai 2012 Sannsynligvis kreves det generell studiekompetanse. Dessverre la du ikke ved noen link, så et bedre svar kan jeg ikke gi deg. Hei, og takk for svar! Jeg glemte helt ut linken, men her er den; http://www.sonans.no/is/Studier+og+land/Medisinstudier+i+Latvia/Stradins+University,+Riga Var det jeg også antok, men ble litt usikker grunnet formuleringen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå