Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det skal bli mye action i år gitt!!!!

Selv om det virket mer som "fancamp" enn noe annet så MÅ man jo følge med?? eller??

Men for noen brødfrø enkelte virket som!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Patetiske kvinnfolk spør du meg :hoho: herregud, sutre så mye over en mann de knapt av snakket med :roll:

Skrevet

Måtte bare le... skjønner godt hvis han syns det gikk litt over styr. Makan til hyling... for en gjeng! :ler:

Ser ut som det blir action ja. Og klart vi må følge med! :)

Skrevet

Hadde liksom bare tenkt å se i går jeg da, for jeg vet jo hvem som vinner!! Men så ble jeg jo så nysgjerrig på hva som skjedde når alle stod der og gråt og det var sykebil og greier...Hva skjedde??? Må visst følge med videre gitt :roll:

Skrevet

Gale damer som så og si har giftet seg med fyren før de har møtt ham... :roll:

Og hun som brast ut i hysterisk gråt da hun ble stemt ut første kvelden...

Men to timer ble for mye med presentasjon av alle damene osv. Snakk om å tyne det for det det er verdt...

Skrevet
Hadde liksom bare tenkt å se i går jeg da, for jeg vet jo hvem som vinner!! Men så ble jeg jo så nysgjerrig på hva som skjedde når alle stod der og gråt og det var sykebil og greier...Hva skjedde??? Må visst følge med videre gitt :roll:

Har du lyst til å vite hvorfor det kommer en ambulanse, se her. Har ellers inntrykk av at dette blir en tårevåt serie; mye intriger og grining :sjarmor:

Skrevet

Og her er en episodeguide for den som ikke vil se/ikke får med seg alle episodene

Skrevet

Har du lyst til å vite hvorfor det kommer en ambulanse, se her. Har ellers inntrykk av at dette blir en tårevåt serie; mye intriger og grining :sjarmor:

:hakeslepp: Snakk om å prøve å kapre seere!!! Fy, nå ble jeg skuffet!! :evil: Sambo lurte på om noen prøvde å ta selvmord og det begynte jeg å tro også og så var det bare dette...Nei, vet du hva :sprettoy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...