Puse1974 Skrevet 4. mai 2012 #1 Skrevet 4. mai 2012 Har truffet en fyr over en periode som har begynt å bli litt sær. Jeg fjernet ham fra facebook nylig men da ble han helt satt ut og ba meg legge ham til igjen. Imidlertid synes jeg han tar for lite initiativ. Hva er det beste å gjøre? Slutte helt å ta kontakt selv og se om han da viser mer interessse?
PelleP Skrevet 4. mai 2012 #2 Skrevet 4. mai 2012 Du slettet han fra facebook pga du ville ha mer kontakt? sært.. Evt om dere liker hverandre så får du vel bare si at han tar litt lite initiativ da.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #3 Skrevet 4. mai 2012 Spar meg. Du fjerner han fra fb fordi han tar for lite initsiativ? Hva er det med dere damer som vil ha oss til å krype for dere? Du er heldig at han gadd å krype for deg da du slettet han.
Puse1974 Skrevet 4. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2012 Han har vist lite initiativ over lengre tid og derfor hadde jeg tenkt å avslutte og gå videre. Men da jeg slettet han fra fb kom altså denne reaksjonen, selvmotsigende..
OhSerendipity Skrevet 4. mai 2012 #5 Skrevet 4. mai 2012 (endret) Jeg møtte en fyr for litt siden og ville at han skulle si at han var glad i meg, så jeg sa at jeg hatet han. Hva er det beste å gjøre? Fortsette å være slem mot han for å se om han virkelig bryr seg? ... du ser hvordan det der bare er fullstendig ulogisk? Stakkars gutt, du forvirrer jo stakkaren. Slutt å kødd med han så kanskje han tør å vise noe initiativ. Si hva du mener i stedet for å sende sånne diffuse signaler! Det er flaks at han i det hele tatt tok kontakt meg deg igjen etter at du slettet ham - det ville ikke jeg gjort. Endret 4. mai 2012 av OhSerendipity
Puse1974 Skrevet 4. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 4. mai 2012 Historie er motsatt av det du beskriver, derfor følte jeg for å prøve å avslutte, men han ville visst ikke det likevel. 1
OhSerendipity Skrevet 4. mai 2012 #7 Skrevet 4. mai 2012 Historie viser også at det å tulle med folk sine følelser aldri fører til noe positivt. Hvis du ikke klarer å si ifra ordentlig, kan du heller ikke forvente at han skal vite hva du vil. 1
Puse1974 Skrevet 4. mai 2012 Forfatter #8 Skrevet 4. mai 2012 Jeg har sagt hva jeg vil, klart og tydelig.
Gjest .-L-. Skrevet 4. mai 2012 #9 Skrevet 4. mai 2012 Vel, du må få han til å bry seg først. Det hjelper ikke om du kutter kontakten hvis han gir faen.
Puse1974 Skrevet 4. mai 2012 Forfatter #10 Skrevet 4. mai 2012 Rart at han blir helt satt ut av å bli slettet fra fb hvis han ikke bryr seg.
Gjest .-L-. Skrevet 5. mai 2012 #11 Skrevet 5. mai 2012 Rart at han blir helt satt ut av å bli slettet fra fb hvis han ikke bryr seg. Da vil han sikkert savne deg ettervært også
Sommee Skrevet 5. mai 2012 #12 Skrevet 5. mai 2012 Rart at han blir helt satt ut av å bli slettet fra fb hvis han ikke bryr seg. Synes du skal fortelle han at du avslutter det hele, og hvorfor. Dropp dramaqueenaktige tester, turn-off deeeeluxe. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå