AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #1 Skrevet 4. mai 2012 Du har vært på en/et par dates med en person, men er kommet frem til at det ikke blir noe mer. Hvordan sier du "Hey mister/frøken, jeg gidder ikke mer". Er det face to face, telefon, SMS? Hva sier du?
Gjest Wei Wei Skrevet 4. mai 2012 #2 Skrevet 4. mai 2012 Face to face er mer respektful med tanke på den andre, mener jeg. Men det er vanskeligst for deg som skal si det.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #3 Skrevet 4. mai 2012 Jeg synes det holder med en melding, men hvis en har hatt sex eller noe bør en kanskje koste på seg å treffes?
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #4 Skrevet 4. mai 2012 Jeg tåler å bli dumpet. Men det kan være vondt å ikke bli fortalt hvorfor. Så mye respekt og ærlighet synes jeg at jeg fortjener. Det er best å si det face to face.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #5 Skrevet 4. mai 2012 Enig i at det kommer an på om dere har hatt sex eller ikke. To dates uten noe intimitet, da synes jeg en mld holder. Da er man jo fortsatt i den fasen at man tester og ikke har lovet den andre noe. Om du kan si en setning om hvorfor uten at det blir sårende er det også bra. Om dere har vært intime er det mest realt å ta det face to face og med en grei begrunnelse.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #6 Skrevet 4. mai 2012 Men hva sier/skriver dere? "Det ække meg, det er deg!"?
Steinar40 Skrevet 5. mai 2012 #7 Skrevet 5. mai 2012 Men hva sier/skriver dere? "Det ække meg, det er deg!"? Hva med å være ærlig? Det går an å begynne med si at man føler at det ikke kommer til å fungere. Og stiller den andre da konkrete spørsmål så går det an å svare på dem også.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #8 Skrevet 5. mai 2012 Hva med å være ærlig? Det går an å begynne med si at man føler at det ikke kommer til å fungere. Og stiller den andre da konkrete spørsmål så går det an å svare på dem også. Bare husk å være litt taktfull hvis det kan være sårende. "Du er for stygg" f.eks. Selv om det er det du mener, så er vel poenget at du ikke tenner på henne = dere har ikke kjemi. "Jeg føler ingen kjemi" kan bety så mangt, men det er i hvert fall ikke sårende. Det er bra du tenker på dette! Altfor mange som ikke gjør det dessverre!
Steinar40 Skrevet 5. mai 2012 #9 Skrevet 5. mai 2012 Bare husk å være litt taktfull hvis det kan være sårende. "Du er for stygg" f.eks. Selv om det er det du mener, så er vel poenget at du ikke tenner på henne = dere har ikke kjemi. "Jeg føler ingen kjemi" kan bety så mangt, men det er i hvert fall ikke sårende. Det er bra du tenker på dette! Altfor mange som ikke gjør det dessverre! Selvfølgelig må man prøve å ikke såre den andre. Samtidig som det er viktig å være mest mulig ærlig. Etter mitt syn er det viktig å få til en klar og tydelig avslutning så det ikke blir noen tvil. Det er nemlig veldig uheldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå