Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir gal av å diskutere med så mange forskjellige anonyme brukere og gjester. Man tror man snakker med en, helt til vedkommende sier at neida, det er en annen. Eller er det det, eller bare noe de sier?

Så tenker man, skal man gidde? Men noen av dem har jo faktisk noe fornuftig å komme med. Så å bare å ignorere er ikke så greit det heller.

Jeg skjønner at flesteparten av dem som er AB er det, men de som faktisk har noe å komme med, hvorfor er de anonyme?

Og dette er for det meste i politiske diskusjoner,så det er ikke sånn at man kan bli gjenkjent fordi man skriver om den tohodete svigermoren sin som kjørte ferarien inn i stortinget og drepte den grønne hunden.

Dette er jo ikke lov å ta opp på kvinneguiden, så det blir kanskje sletta, hvem vet.

Men jeg måtte ha frustrasjonene mine ut, så her har dere dem, værsågod.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Tekola
Skrevet

Det er ikke ofte jeg er enig i det du skriver, men nå kunne jeg ikke vært enigere! Det handler ikke om at folk ikke skal få være anonyme, det handler jo om å faktisk kunne ha ordentlige diskusjoner på KG, som jo faktisk er et diskusjonsforum...

Gjest Katten.
Skrevet

For meg er AnonymBruker én person. Jeg ignorerer stort sett vedkommende, da h*n sjeldent kommer med noe fornuftig - og om h*n gjør det, så drukner det blant all skiten h*n presser ut òg.

• Liker 1
Skrevet

Notere meg selv bak øret, det er fåfengt å prøve å diskutere med irriterende gjester.

Gjest Indra
Skrevet

Enig, men jeg skriver med AB innimellom fordi jeg ikke orker personfokus.

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Jeg skjønner ikke det med AB. Det er jo ikke slik at noen bruker sitt fulle navn og bilde her inne, så hvorfor man ikke kan stå frem med nick aner jeg ikke. Man er jo anonym alikevell....

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Og enda en gang notere seg at diskusjon med gjester er fåfengt.

Gjest Indra
Skrevet

Jeg blir gal av å diskutere med så mange forskjellige anonyme brukere og gjester. Man tror man snakker med en, helt til vedkommende sier at neida, det er en annen. Eller er det det, eller bare noe de sier?

Så tenker man, skal man gidde? Men noen av dem har jo faktisk noe fornuftig å komme med. Så å bare å ignorere er ikke så greit det heller.

Jeg skjønner at flesteparten av dem som er AB er det, men de som faktisk har noe å komme med, hvorfor er de anonyme?

Og dette er for det meste i politiske diskusjoner,så det er ikke sånn at man kan bli gjenkjent fordi man skriver om den tohodete svigermoren sin som kjørte ferarien inn i stortinget og drepte den grønne hunden.

Dette er jo ikke lov å ta opp på kvinneguiden, så det blir kanskje sletta, hvem vet.

Men jeg måtte ha frustrasjonene mine ut, så her har dere dem, værsågod.

Nå kan man skille de ulike AB-ene, bare se på de siste sifrene/bokstavene i id-en :)

Skrevet

Nå kan man skille de ulike AB-ene, bare se på de siste sifrene/bokstavene i id-en :)

Ja jeg vet, det er kjempebra. Ikke så lett å kverulere mot seg selv lenger da. Men en kan fremdeles ikke se om det er den samme når de følger etter deg til andre tråder. Kan man det? Jeg tror ikke det.

Skrevet

Oh, jeg trodde først jeg hadde forvillet meg inn på Seksuelle delen av forumet :flau:

"hyl skrik vræl, rive seg i håret"

Skrevet

Oh, jeg trodde først jeg hadde forvillet meg inn på Seksuelle delen av forumet :flau:

"hyl skrik vræl, rive seg i håret"

Mohahahahaw......og så det fine håret ditt.

Skrevet
:skratte: sebastianen, du er morsom.
  • 1 år senere...
Skrevet

Herregud det er fremdeles fullt av idioter her når jeg er teit... Hvorfor i all verden kan dere ikke la meg være teit i fred ?

Skrevet

Aldri!:jolie:

Curse on you and anyone who befriendeth you.....

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ofte skriver under AB fordi jeg er feig. Det er utrolig mye personhets her inne, selv for bagateller. Det ser ut som enkelte her på KG kun er ute etter å mistolke det man skriver, og vrir og vender på det slik at det får en helt annen mening enn intensjonen var.

Jeg er fullstendig klar over at folk her inne ikke vet hvem jeg er selv om jeg skriver under nick. Men det føles likevel bedre å kunne skrive under AB hvis jeg skriver noe som jeg tror/vet vil bli kritisert eller mistolket. Jeg gidder bare ikke å diskutere i det uendelige med kverulanter som finner noe galt i alt jeg skriver.

Men så til en ting jeg lurer på: Hvordan får man opp feks. Gjest_Indra_* som brukernavn? Er det da sånn at innlegg du har skrevet under dette nicket ikke kommer opp hvis noen søker på ditt brukernavn?

Gjest Summers
Skrevet

Enig,fjern AB-funksjonen på generelle saker.

• Liker 1
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ofte skriver under AB fordi jeg er feig. Det er utrolig mye personhets her inne, selv for bagateller. Det ser ut som enkelte her på KG kun er ute etter å mistolke det man skriver, og vrir og vender på det slik at det får en helt annen mening enn intensjonen var.

Jeg er fullstendig klar over at folk her inne ikke vet hvem jeg er selv om jeg skriver under nick. Men det føles likevel bedre å kunne skrive under AB hvis jeg skriver noe som jeg tror/vet vil bli kritisert eller mistolket. Jeg gidder bare ikke å diskutere i det uendelige med kverulanter som finner noe galt i alt jeg skriver.

Men så til en ting jeg lurer på: Hvordan får man opp feks. Gjest_Indra_* som brukernavn? Er det da sånn at innlegg du har skrevet under dette nicket ikke kommer opp hvis noen søker på ditt brukernavn?

Og her kommer du med seriøse spørsmål og avsløring av feige tendenser mens jeg er full som et øsekar. Hvor er fornuften i det liksom....
  • Liker 1
Skrevet

Enig,fjern AB-funksjonen på generelle saker.

Yeah man, fuck...... And like, yeah....

Gjest Summers
Skrevet (endret)

Yeah man, fuck...... And like, yeah....

Yo ..... lizzom

Endret av Summers

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...