Gjest Anuket Skrevet 4. mai 2012 #1 Skrevet 4. mai 2012 Leste denne artikkelen i Aftenposten idag, og det fikk meg til å tenke på hvor glade mennesker blir når man gjør noe snilt for dem. Min gode gjerning er ikke fra idag, men fra mandag - likevel; Jeg og en venninne satt på Høyden og leste, etter en times tid tok vi en pause ute i solen. Der lå det et nytt skysskort på bakken, vi plukket det opp og tok det med oss inn. Heldigvis stod navnet på kortet så vi søkte på nettet og fant et tlf. nr. Satset på at det var riktig person og sendte en melding. Det viste seg å være riktig person. En studentinne som nettopp hadde skaffet seg et nytt skyss kort, og betalt 400 kr for det. Hun ble veldig glad og vi fikk hver vår klem Det tok meg fem minutter å søke personen opp, og hun ble veldig glad i tillegg. Har du gledet noen i dag? 3
Mr.Omg Skrevet 4. mai 2012 #2 Skrevet 4. mai 2012 Flaks at dere fant kortet hennes da! Nå hjelper jeg folk hver dag som en del av jobben min, men denne uken har jeg gitt bort mange ting jeg ikke bruker lenge, til folk som vil ha det. Masse nintendo/playstation-spill og utstyr, klær, møbler og andre ting. Utrolig hvor glade folk blir av å få ting de trenger som man ikke trenger selv 1
yes2yes Skrevet 4. mai 2012 #3 Skrevet 4. mai 2012 Veldig hyggelig gjort å returnere tilbake glemte eiendeler, TS. I dag betalte jeg den lange togturen til en nær venn(med dårlg økonomi) som dessverre har en mor på dødsleie. Og jeg skal insistere til jeg blir blå på at vedkommende ikke får tillatelse til å se på mitt bidrag som noe h*n må betale tilbake. 5
Gjest Bobler Skrevet 4. mai 2012 #4 Skrevet 4. mai 2012 Jeg kom en time for seint på jobb fordi jeg fant en 3åring som ikke viste hvor han bodde.. Fant ut av det til slutt, men gud for noen lykkelige foreldre. Kyss og klem fra begge to. 2
sauen87 Skrevet 4. mai 2012 #5 Skrevet 4. mai 2012 Her om dagen holdt jeg oppe døra for en gammel dame med rullator, slo an en prat og ønsket henne en fin dag videre. Ikke store greiene akkurat, men hele damen lyste opp når jeg snakket litt med henne. Jeg smilte resten av dagen :-) prøver å gjøre noe fint for noen andre hver dag - i dag har jeg gitt et kompliment til en venninne, og tatt en telefon til en ensom, fjern slektning. Det er ikke så mye som skal til! 1
belle_ Skrevet 4. mai 2012 #6 Skrevet 4. mai 2012 Bra det finnes noen ærlige mennesker igjen på denne jord. Jeg ble frastjelt lommeboken min med alt jeg eier, nøkler, busskort, bankort, studentid osv. Håper om noen finner den slengt på bakken en plass gidder å være så ærlig at de søker opp navnet mitt og ringer 1
Rumle Skrevet 4. mai 2012 #7 Skrevet 4. mai 2012 (endret) Så fin tråd! til dere alle! Endret 4. mai 2012 av Rumle
Gjest Anuket Skrevet 5. mai 2012 #8 Skrevet 5. mai 2012 Til dere alle! Så mange fine måter å glede andre på! Jeg vet selv hvor glad jeg hadde blitt om noen hadde returnert skyss kortet mitt, 400 kr er for meg mye å miste. Så det var flott at vi fant henne! belle_ krysser fingrene for at noen snille sjeler finner den og returnerer den! 2
Gjest Tekola Skrevet 5. mai 2012 #9 Skrevet 5. mai 2012 For noen uker siden hadde vi ikke fått inn aviser på jobb, men vi hadde noen av gårsdagens liggende i en haug. Det hadde vært mye styr den dagen allerede for kundene og folk var slitne og gretne. Så kommer det en dame som var litt opp i åra og spør etter aviser, for hun har så lyst til å løse litt kryssord. I det jeg forteller henne at vi dessverre ikke har fått noen aviser den dagen kommer jeg på bunken med gårsdagens som attpåtil hadde et eget kryssordbilag. Jeg stikker til henne et av dem, og guri, som hun lyste opp! Jeg fikk en klem, tilbud om betaling og jeg vet ikke hva. Men jeg sa at den måtte hun bare ta med seg for de skulle jo kastes uansett, så lenge hun lovet meg å ha en god tur videre. Jeg fikk en klem da hun skulle gå av også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå