Naken Skrevet 26. januar 2004 #1 Del Skrevet 26. januar 2004 Noen andre som har minigris som vil dele litt erfaringer? Jeg har ei lita superskjønn jente som er 6 uker gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2004 #2 Del Skrevet 27. januar 2004 Nei, men jeg ville ha da jeg var liten, (vil dog ha en enda ). Skjønne dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 20. februar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 20. februar 2004 Ikke så mange svar her, og den lå på side tre, der er det jo ingen som ser den, så jeg får flytte den frem litt. Hadde vært gøy å utveksle litt erfaringer med andre "grisegale" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 20. februar 2004 #4 Del Skrevet 20. februar 2004 Det virker veldig søtt, men lukter ikke dette slik gris? Eller er det bare disse gårdsnøffene som lukter av å rulle seg i sin egen dritt kanskje hmmm... uansett,er det sånn at du må gå tur med den? Jeg hadde ledd godt, hadde jeg sett noen komme å gå tur med grisen sin, da ledd MED dem ikke av dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 21. februar 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 21. februar 2004 Det virker veldig søtt' date=' men lukter ikke dette slik gris? Eller er det bare disse gårdsnøffene som lukter av å rulle seg i sin egen dritt kanskje hmmm... uansett,er det sånn at du må gå tur med den? Jeg hadde ledd godt, hadde jeg sett noen komme å gå tur med grisen sin, da ledd MED dem ikke av dem [/quote'] Ja griser er utrolig skjønne! ..Og de lukter absolutt ingenting. (hunder lukter mye mer) I motsettning til hva folk tror, så er griser veldig renslige dyr. Man er jo vant til å se griser i binge, og der er det jo ikke så lett å holde seg ren. Vi hentet vår lille jentegris hos en opdretter, der hun gikk i binge, da hun var 5 uker gammel. Da vi kom hjem satte vi henne i kattekassa, og hun gjorde straks det hun skulle. Hun har nå bodd hos oss i 5 uker, og hun har ikke gått på do utenfor kassa en eneste gang. Dessuten er de veldig inteligente, og kan lære alt det hunder kan. Tingeling triller rundt i stua med "godbitball", kan stå på to, kommer når vi roper på henne, kan åpne døra på reiseburet sitt utover, og holder på å lære å sitte. Jeg kan ikke ta henne ut på tur før om 4 uker, for hun må vaksineres først, men etter det, skal vi på tur ja :-) Regner med å få litt oppmerksomhet da ja :oops: , men det blir sikkert bare gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 21. februar 2004 #6 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg har ikke, men har lyst på! Men, hvor stor plass må man ha for å ha en slik liten gris, da? Ser for meg at griser - også type mini - har det best når de kan løpe ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 21. februar 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 21. februar 2004 Det er mange som har griser i leiligheter, og det er ikke noe problem hvis du bare passer på at de får komme seg ut litt hver dag. Griser er vanedyr og mange liker visst å ta den samme turen hver dag. Det er bare fint for dem å gå på asfalt, så de får slitt ned klovene sine, da slipper dere å klippe så mye. Noe som er like viktig; griser har et stort behov for å grave. (med tryne, etter trøffler og røtter og sånn). Derfor bør det være mulighet for dette i nærheten av der du bor. Hvis ikke må du i alle fall lage en gravekasse inne til grisen, så den får utløp for sine naturlige instinkter. Sjekk ut denne siden: VENDELA Her er det masse griseinfo og bilder. (Bl. annet av Tingeling, på NY griseprat) og denne: CHICO (Også her har Tingeling lurt seg inn , på "BILDER"- "Andre minigriser") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå